tbs-gl

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Rebecca - 12 november 2011 22:12

                               

Av Rebecca - 12 november 2011 21:33

Heej


Sitter i mitt mörka rum alldelse själv! Jag undrar varför man måste ha känslor.. Om man bara kunde vara glad då skulle allt vara bra.. Smärta gör så ont på alla sätt.. 

Idag har det hänt så himla mkt att jag börja gråta ute! 

Först gjorde Marcel slut..Sen knuffar syrran in mig i väggen och drog mig i håret.. Känns bara så jobbigt! Vill bara DÖ! Men även fast jag säger det så kommer det aldrig hända.. Jag är för stark och för svag att ta livet av mig! Det ända jag kan göra är att leva som en lycklig person på ut sidan men in sidan är täckt av smärta! Jag vill inte bo hemma så länge syrran bor här! Hon och jag är för lika det kommer inte att fungera! Jag vill inte detta men mamma lyssnar inte på mig och jag vill inte såra henne med att säga att jag vill bo någon annan stans!Jag fattar inte hur jag vara så här! Jag passar inte in någon stans! När jag skriver detta så rinner tårar från kinden .. Vad ska jag göra?? Vart jag än går så snackar alltid någon skit om mig... Även fast jag ser skit glad ut så är mitt liv en katastrof! Jag undrar verkligen hur alla skulle reagera om jag dog!? Mina vänner skulle typ bara vara ledsna i max 1 halv år och släkt och familj skulle bara vara ledsna i max 1 år sen skulle dom left vidare! 


Ett brev om jag skulle dö:

Tack mamma för allt du har gjort :) Du har inte gjort något fel..Det är bara livet jag inte klarar av! Du ska veta att jag är stolt över dig att du har kämpat för dina tre döttrar :) Du har alltid finns alltid vid våran sida du har fått oss att leva och du har aldrig skadad oss :) 
Tack mina vänner :) Tack att ni har stått vid min sida och vågat tro på mig! ni har alltid funnits där och älskat mig för den jag har visat er :) Men jag orkar inte vara här när det är så få som älskar mig! Men jag älskar er och kommer alltid vara stolt över er jag kommer hjälpa er från himlen ... 


Känns så mucket skönare att skriva om det man känner än att bara hålla allt inne!


Av Rebecca - 12 november 2011 14:06

Heej x) 

Vanja, Emma, Linus, Marcel och Katta är här och det är fett nice men alla förutom jag och Katta gick hem en snabbis till Vanja ;) Men jag gick och la mig vid två ett i går :O Och vaknade vid tolv att Katta kom och väkte mig x) 



Och när jag loggar in på bloggen så är det en kommentar om att jag inte är söt och att man skriver inte söt under sina bilder! 


Vill bara säga att jag skriver precis vad jag vill om mig ! och jag tycker att jag är söt och jag kan fan snacka och vara stolt över det.. Som inte andra kan som tycker att dom är så fula och tjocka osv.. Det finns lixom bara en som du och det är du själv och du duger precis som du är!

Om ni bara tänker kränka mig så behöver ni inte kommentera .. För det första jag bryr mig inte ett skit! för det andra så kan ni spotta hur mkt ni vill på mig men kommer bara tacka och ta imot jag lär mig att leva bättre då! 


Älskar alla som är snälla :) Ni behöver verkligen inte ta åt er :) 

Men snart kommer alla tillbaka och då blire ös ;) haha :P Vi hörs!!

PK 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards