tbs-gl

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Rebecca - 8 november 2011 13:40

Shit jag är hungrig.. Vill göra en sockerkaka och kärlekmus... :O Det ska jag göra när jag kommer hem! Är så jävla sugen och hungrig! Håller på dööö... :O !! 


PK

Av Rebecca - 8 november 2011 11:40

Heej ;) 

Nu är det lunch och har gjort mycket saker! 

Jag har ätit... Jag och katta sprang runt i hela skolan och letade efter våran kurator för vi behövde hjälp men en sak! Men det kunde hon inte fixa nu.. Sen så hängde jag med Katta ut för hon skulle åka hem hon mådde inte så bra.. :( Men så gick jag en liten om väg och var ute ett tag ;) Allt känns skönare när det snurrar ;) Det snurrar fortfarande lite ;) Men det är bara jobbigt när man ska gå .. Det gör ont i huvudet när man går! Men annars är det skönt ;) 

Snart ska vi ha svenska jag hoppas att vi ska fortsätta skriva på en sak ;) Jag ligger as lång efter med alla läxor :O 


Egentligen vill jag bara hem.. Men så är det inte ska gå i skolan i 3 45 min till ungefär ;) 

På fredag ska jag träffa en kill kompis ;) Det ska bli fett nice :) 


PK

Av Rebecca - 8 november 2011 07:55

heej :) 

Sitter utanför bildsalen och tysnaden är stor....Det är skit tyst alla sitter vid sina datorer ! Så pinsamt jagmåste hosta men eftersom det är så tyst så blire bara pinsamt.. Det kittlas skit mycket i halsen :O Men nu är det bild sen musik sen äre luch! Men jag vet inte vad jag ska skriva om :O 


Det är svårt att välja! Ni vill säkert inte läsa om mina tankar hela tiden!? 

 

PK

Av Rebecca - 8 november 2011 07:55

heej :) 

Sitter utanför bildsalen och tysnaden är stor....Det är skit tyst alla sitter vid sina datorer ! Så pinsamt jagmåste hosta men eftersom det är så tyst så blire bara pinsamt.. Det kittlas skit mycket i halsen :O Men nu är det bild sen musik sen äre luch! Men jag vet inte vad jag ska skriva om :O 


Det är svårt att välja! Ni vill säkert inte läsa om mina tankar hela tiden!? 

 

PK

Av Rebecca - 8 november 2011 07:38

Heej :) 

God morgon på er ;) Nu sitter jag i skåp hallen och gör ingeting förutom att blogga ;) 

Men idag ska jag träffa alexandra! Jag är skit trött! Även fast jag gick och la mig vid elva! Idag får jag gå och lägga mig ännu tidigare ;) 


Men ska kila nu puss ;) 


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards