tbs-gl

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Rebecca - 25 november 2011 22:43

Heej :P 

Är hemma nu från en lång dag .... Och ska sova snart ska gå upp kl.05:00 imorgon :O 

Men cicci ska med och vi var i nacka forum med bank och vanja.. as roligt.. Ska ladda upp en film sen :P <33

Men god natt mina älskade läsare x) 


PK

Av Rebecca - 25 november 2011 11:39

Heej!

Sitter utanför SO salen... och lyssnar på musik :P Och tänk hur mycket en låt kan betyda för en det finns så många låtar som på minner mig om människor jag älskar <33 och det är väldigt få som har den turen att ha en låt som på minner mig om dom <33 Jag tycker att jag är helt onödig född!


Det skulle säker finnas ett annat barn som skulle ha mycket mer betydelse att leva än jag.. Så varför lever jag!? Tänk när jag föddes så var det ett barn som dog.. Tänk att de barnet hade säker mer bertydelse att leva än jag! Jag är bara iväggen och lider.. Gör andra glada.. Finns så mycket jag bara vill skriva om men det går inte för om jag skulle skriva det som kommer upp skulle ni inte fatta vad jag skriver om... Jag tycker att det är så jobbigt att inte ha hittat kärleken .. Jag vill bara kunna luta mig mot ens axel och bara sitta på ett berg och se solnedgången och bara berätta hur jag mår <33 Och bara njuta av att ha en vid min sida <33 Vill bara gå någonstans och bara gråta.. Och bara att jag orkar inte.. Varför måste livet vara så komplicerat för!?<33 

Får ont imag av att tänka på allt som har hänt mig och att mamma bara inte lyssnar på mig.. Och jag bara glider ifrån familjen släkten och vännerna.. Och nu när jag sitter här får jag tanken hur taskig jag har varit mot mamma och hur mycket jag har svikit henne och att ju mer skit hon får desto mer mår hon sämre och närmar sig döden snabbare.. Jag fattar inte hur jag kan ha svikit MIN mamma så mycket hon är allt man har.. Speciellt för mig hon får mig att kunna leva.. Jag kan inte ens gå utan hennes luft och kan inte ens le utan att veta att hon är borta... 


PK

Av Rebecca - 25 november 2011 10:02

Heej !! <33 

Snart är det svenska och vi har haft No och vi gjorde labbrationer skit roligt fast sista labben var lite obehaglig för att om man inte röde så kunde hela skiten explodera och börja brinna.. Men eftersom vi tjejer är så grymma så klarade vi det och fick sluta lite tidigare oxå ;) 

Men idag efter skolan ska jag in till stan och köpa lite kläder med familjen det ska bli trevlig och imrgon bär det av till kryssning.. 

Jag hoppas att jag får hänga med på kryssningen ... Om inte så blire tråkigt då måste jag till skolan för att det är lördags läsning och så måste jag bo hos mormor ... Fast det skullle inte vara så dumt.. Låter rätt roligt x) :P <33

Men vill hellre hänga med på kryssningen x) 

Jag kommer inte ta med mig datorn pga stöld risk .. Och jag älskar min data den har så många minnen <33 men jag kanske gör ett inlägg på kvällen sen x) 


Och så kommer jag ta med min bok och läsa x) älskar boken vem vet kanske har så tråkigt så att jag läser hela tiden och då kanske jag läser uten x) Är fett stolt över mig själv att jag läser :P 


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards