tbs-gl

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Rebecca - 18 november 2011 21:25

Heej :D 

HAr köpt mobilen nu :D 

Ska lägga upp bilder x) 

Men idag har jag varit och köpt mobilen och det var skit roligt för när vi satt på pendeln så vid solna så var det ett tåg som hade gått sönder så det skulle så och vänta i 20 min .. Roligt ... 


Men har lite mkt att göra men här är bilderna :

         

PK

Av Rebecca - 18 november 2011 13:29

heej :D kommer säkert köpa min mobil idag :D Men just ni sitter jag på engelska lektion :O Men måste kila vi hörs sen puss <3


PK 

Av Rebecca - 18 november 2011 07:39

HEeej !! :D 

Förlåt för dålig uppdatering men jag har gjort många saker ;) I går efter skolan åkte jag till centrum och träffade Vanja sen gick vi till banken sen gick vi upp till gurraberg och sen åkte vi till Nacka forum sen vid åtta skulle vi hem men så träffade vi Thomas en buss chaufför och så var vi med han och vi åkte först till Lugnet sen till eknäs brygga sen till Lugnet sen hade han lunch rast i 1 1/2 timme och då gick jag och Vanja till mc'donalds och fick en cheesburgare att dela på en varsin kaffe och en varsin bulle gratis ;) haha så det var våran middag ;) Sen åkte vi från mölnvik med bil till gurra centrum och vi sladdade med bilen skit roligt sen från centrum till Lugnet sen från lugnet till slussen sen från slussen till T-Centralen sen från T-Centralen till lugnet och Hemmesta fast vi var tvugna att gå av vid Lugnet eftersom det var sent ... Men det var så otroligt roligt för att vi fick köra bussen sitta i fönstret längst fram och allt ;) Det vill jag verkligen göra om :'D Men måste dra ses <3333


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards