tbs-gl

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Rebecca - 7 november 2011 21:45

Heej ;) 

Ligger i sängen nu och chillar.. Har varit ute ett tag med Världens bästa vän :) Men ska egentligen sova nu .. Men orka! ;) haha normalt? xD 

Men tänkte säga godd natt och att vi hörs imorgon :) Har börjat fundera att ta några fina höst bilder innan hösten blir till vinter :O Men men byee <33

 

PK

!!

Av Rebecca - 7 november 2011 16:27

Hej! JAg han inte göra inlägg på luchen! Men nu är jag här :) 

Idag när jag kommer hem så lägger jag mig i soffan för att andas ut och storasyster ska gå ner och hämta lille syrran! Och det första mamma säger är att jag har fått ett varningsbrev från skolan! Och så börjar hon snacka om det och sen går hon vidare med att hon har kollat på min mobil och läst mina sms! Och får skit mycket skit för det! Har bara lust att dra.. Bort från allt .. Har bara lust att dra till en ö och gömma mig där för jag orkar inte med skolan, mamma, vänner, blickarna, snacket och ensamheten!


Känns som om det är lättare att lämna allt.. Men om man gör det visar man att man är svag ... Och jag tänker inte visa mig svag för någon förutom bloggen och min bästevän <3 Jag trodde att man kunde lita på sin mamma och skulle kunna berätta allt! Men när hon går bakom min rygg så vågar jag inte lita på henne.. Har alltid litat på henne men inte längre jag tycker att man ska kunna lita på sin mamma kunna prata med henne om saker som händer men alla har inte den möjligheten och jag är en av dom! Vill ha en perfekt mamma en som kan hjälpa en i livet en som man kan lita på en som kan hjälpa en med läxor en som man kan göra roliga saker med en som man inte skäms över! 


 

Fuck this life!


Orkar faktiskgt inget mer!


PK

Av Rebecca - 7 november 2011 10:21

Heej :) 

Guud vad jag har skant min dataor :( Men nu har jag den :)Är  så himla glad :)

Men sitter påengelska lektion nu och hör av mig på luchen ;) puss:)


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards