tbs-gl

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Rebecca - 16 november 2011 22:19

Heej :)

Jag ska börja läsa en bok *i det tysta* Den verkar bra ;) Så jag ska lyssna på musik och läsa ur boken ett tag sen ska jag gå och lägga mig ;) det är skola imrgon och det blir idrott imrgon :O Det känns så jobbig är fett aktiv nu! Men iaf det har varit dålig med inlägg idag men har inte vetat vad jag ska blogga om och så har jag varit i nacka forum ;) Och när jag skulle till bussen så halkade jag och ramlade :O :$ så pinsamt .. För precis när jar ramla så gick det förbi en skit snygg kille :$ 


Men men vi hörs imrgon pusssssss <3333


PK

Av Rebecca - 16 november 2011 18:31

 Nu sitter jag på bussen och tänker skriva lite ... 

Men just nu i mitt liv så händer det jätte mycket speciellt för mig! Det som händer nu är bara för mycket jag klarar inte av det!

Men först var det så att 4 tjejer bråkade om en kille (Linus) och alla blev osams.. i börjat av allt var det lugnt sen blev det värre och värre .. Och sen i mitten blev det så jobbig att jag fick självmords tankar..Det var jätte jobbigt..Sen kom Marcel Linus bästa kompis..Och jag blev tillsammans med han sen började Katta prata med han om att hon mådde skit dåligt.. Och då började dom prata mycket och han började gilla henne mer än mig kände det som..Och sen så kom Emma och Marcel blev kär i henne och så gjorde han slut med mig.. Jag är inte ledsen att han gjorde det för att vi är bara vänner..Känner det själv att vi bara är vänner.. Men jag blir så lätt avundsjuk och det gillar inte jag .. Vill bara kunna vara med killar och se dom som vänner men det är verkligen inte lätt.. Men jag har många självmords tankar .. Varje gång jag blundar så ser jag mig själv åka till Slussen och hoppar framför tunnelbanan.. Om man bara tänker efter så är det skit lätt.. Det är bara att hoppa!Det känns som om jag inte duger till någonting.. Jag känner mig bara i vägen för allt och alla.. Tänk hur mycket bättre det skulle vara utan mig! Då skulle alla slippa mina problem.. I skolan är jag typ mobbad utanför skolan är jag mobbad hemma måste jag hjälpa till och syrran är på mig... Jag blir bara avundsjuk, arg, ledsen, rädd, ensam och hjälplös. Känner mig bara i vägen.. Jag lägger allt mitt skit på allt annat.. Jag kan inte förstå hur folk kan vara så glada.. Mina drömmar består oftast av självmord att jag hittar kärleken eller att mamma dör..Det finns en plats där jag kan skriva om mina känslor och det är på bloggen.. Tänk hur mycket bättre mitt liv skulle vara om jag hade sett ut på ett annat sett eller om jag såg livet mer positivt... Ska försöka se livet positivt.. Om någon snackar skit om mig ska jag tänka att dom bara är avundsjuka eller om det händer något så ska jag tänka att jag är bra.. Men just nu är det så mycket som snurrar i mitt huvud.. Det är verkligen jobbigt :( När jag slappnar av och tänker lite så kommer alla tankar upp och det är skit jobbigt :’( Jag önskar att jag bara kunde gråta över en killes axel och bara känna mig trygg det finns en kille jag verkligen känner mig trygg hos. Och den killen är den underbaraste killen på hela jorden ;) Han vet verkligen vad han pratar om och vad han vill :) Han slutar inte kämpa även fast det är jobbigt ;) Han finns verkligen där! För allt och alla .. Han är en sådan kille som alla borde träffa ... Jag är fortfarande ung och har mycket att lära mig.. Och jag ser fram i mot och dela mitt liv med han som en vän :) Han kan lära mig mycket saker. Han fattar verkligen vad som händer om man gör fel..Jag önskar att jag skulle kunna bara sitta på en brygga med honom och kolla på solnedgång det skulle vara så gulligt <3 Även fast vi bara är vänner skulle jag vilja sitta vid havet/vattnet och bara se när solen går ner och bara luta mig mot han och känna mig trygg..


PK

Av Rebecca - 16 november 2011 11:12

Fets hos en kompis på fredag ;) ska dit och det kommer bli fett med chill jaoo whooo x) 

Men snart äre lunch sen är det EQ ;) Men ska dra nu byeee <33


PK

Av Rebecca - 16 november 2011 07:42

haha heej :) 

sitter i A-laget och väntar på katta och alla andra ;) Men idag blire teater me skolan ;) 

Har inte så mycket att skriva men jag hör väl av mig senare ;) puss 


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards