tbs-gl

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Rebecca - 24 november 2011 18:02

Heej!! 

Idag har det varit en lång dag och lite rolig...

Idag på idrotten körde vi innebandy och när jag fick möjlighetan att göra mål så sa Katta * missa missa missa* Jag misdae självklart och blev ganska iretterad och så sa jag till Katta * Nästa gång du säger så kommer jag slå dej men klubban i ditt ansikte* Och så fick jag en chans till att göra mål och då sa Katta * Missa missa missa missa* Och så missade jag självklart och då blev jag skit sur och gick fram till henne och slog henne i magen med bandyklubban så hårt att hon tappa andan.. Sen när vi skulle samlas så gick hon till Tony och sa att jag gjorde det och så sa jag att hon sa *Missa missa missa*.. Och så börja vi skrika och tjafsa sen samlades vi och precis när han skulle säga *Hejdå glöm inga värde saker* Så pekade hon Fuck you till mig och Tony kommenterade det och killarna suckade och sen börja vi bråka "slåss" ... Hahah vi var precis som killar... Ska fråga Katta om vi ska bete oss som killar på idrotten och se vad dom säger... ;) x) Men sista lektionen var HKK och då var det så att när jag pratade så blev alla tysta och kollade konstigt på mig... Snacka om att va mobbad... Men sen efter skolan så åkte jag till tindras dagis och var där på öppet hus och gjorde jul pyssel med hela familjen :) <3 Det var mysigt :) Och nu ska jag kolla vad jag ska göra at äta... 


Men vi hörs kanske senare och justte jag glömde min mobil i skolan :( Tänk om någon har tagit den  :O Fuck ... 


PK

Av Rebecca - 24 november 2011 09:25

Heej :) 

Snart är det slöjd och har precis haft HKK och vi bakatde bullar ;) 

Dom blev as bra skit bra färg och goda ;) Håller på att rensa mina bilder på datan pga att min data är så seg! 

Men jag kommer säker hära av mig sen och juste... 


Imrogon är det fredag och efter skolan ska jag åka in till stan och handal byxor ;) Det ska bli fett nice! :) 


PK

Av Rebecca - 24 november 2011 07:44

Heej ;) 

Jag hade en super bra dröm i natt :P Det var så underbar och så verkligt... 

Men idag är det öppet hus på min lille syrras dagis och jag ska dit med familjen <3

Jag är ganska trött och seg ... Men men skit idet först nu på morgonen ska jag ha HKK sen Slöjd... 


Finns inte så mycket att skriva om men skit samma :P 

Guud  imorgon är det fredag så glad :D På Lördag ska jag på kryssning med familjen ska se till så att jag har med mig trådlöst internet ;) Så ska jag ta med mig datan ;) Haha jävla data nörd! men måste blogg jue! :P 


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards