tbs-gl

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Rebecca - 26 november 2011 23:50

Heej !

Har alla bilder och det på datan men ni får dom imrgon <33

Av Rebecca - 26 november 2011 23:28

Heeej :D 

Fan vilken bra Ålands ressa.. Fett nice ju! Har aldrig haft så roligt :P Vill bara berätta allt men orkar inte skriva men ni ska fåå bilder och om jag har tid imrgon så skriver jag... Eller förfan nu berättar jag allt! :) 


Vi åkte och så skulle Joella och hennes familj oxå åka .. Jag Joella och Cicci höll nästan alltid ihop.. Typ tre gånger försvann vi ... Från varandra och typ bara i 10 min :P Och sen på deck 6 hade vi våran speciella lilla sitt plats och där statt vi och diskuterade om killar och när vi satt där kom det några killar och snacka finska.. haha.. och jag kollade konstig för att jag fatta inget och så fick vi en ...... Med alkohol i :P haha .. Sen kom det en annan kille och satte sig brevid mig och snacka på finska och jag fatta inget och Cicci sa English pleas :P och då sa han What your doing x) sen drog han kompis upp han och grava sa något på finsak :P Så jävla nice!!


Bilder kommer ska ladda upp i ett annat inlägg puss :P <3333 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards