tbs-gl

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Rebecca - 6 november 2011 04:33

Heej :) 


Shit det var fyra dagar sen jag blogga :O :( 

Men nu får in ett inlägg ;) 

Igår var jag och vanja i stan och sen åkte vi till upplands väsby.. Typ vid 01.44 var vi till baka i slussen och där haffade några killar oss ;) Och så vimlade vi med dom sen sov vi hos dom oxå ... Och idag har jag varit i nacka forum och gjort någon grej... iaf.. Men kom nyss hem från en fest :) Det var fett nice ;) Det var en kille där som var SKIT snygg om ni undra ;) Och jag berättade för mamma en hemlis.. Som jag inte tänker gå ut med! Men på dom har två dagarna har jag bara sovit i 1 1/2 timme.. Och nu ska jag äntligen få sova länge hoppas jag ;) Guud mår inte så bra asså ;) Men vad ska jag säga imorgon ska jag träffa alexandra alma och vanja typ.. Jag vet inte vad som står på schemat! 

Men ni får ha det så underbart!! 


Juste är fett stolt över mig själv gick från grisslinge till ösbydalen ;) Skit bra asså! Men men... 


Vi hörs ;) snart (på måndag) böörjar skolan igen och då blir det fler inlägg för er mina babe <333

   

PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards