tbs-gl

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Rebecca - 28 november 2011 23:01

Heej!


Jag vet inte hur jag har kunnat svika min mamma så mycket jag har gjort... Shit vad jag egentligen är omogen som sviker min mamma så mycket!! Ska fan sluta vara så som jag är nu! Ska göra det mamma behöver! Mamma behöver faktisgt hjälp .. Eftersom hon är sjuk och får inte lyfta .. Men ändå får du städa göra mat hanlda hämta tindra och ta i mot skit från mig.. Ska komma hem från skolan varje dag och hjälpa till hemma sen ska jag göra läxor...Sen ska jag får jag gå ut och får vara ute till 21.00 sen på helgerna asså fredag & lördag får jag komma hem senast 0.00 Om jag inte sover hos någon... Jag älskar ju verkligen min mamma .. Även fast jag hatar henne ibland men jag tänker lixom inte logiskt! Måste börja tänka logiskt.. Om jag ska klara livet så måste jag kunna ta segen framåt!! 


PK 


Men ska gå och lägga mig nu vi ses imorgon puss <33

Av Rebecca - 28 november 2011 19:34

Heej!

Alla från centrum har något emot mig.. Jag har en fråga som jag har undrat i flera år!? 


VAD HAR ALLA EMOT MIG ENGETLIGEN OCH VAD HAR JAG GJORT ER?


Blir så trött när alla drever med mig och klagar på hur jag är och ser ut.. Om jag har gjort er något kan ni väl säga det rakt ut en gå och kränka mig! Kanske inte bryr mig så mycket.. Men det gör jävligt ont att få allt på sig... 


Vill ju kunna leva ett liv utan att få blickar varje dag och höra folk snacka bakom min rygg... 


PK

Av Rebecca - 28 november 2011 17:45

Heej :) 

Nu är jag hemma efter en ganska lång dag :P 

Först var det skola sen var det hem till Katta och fixa saker sen stressa till bussem.. Sen e vi hemma och ska äta sen ska vi sola !! ;) 

Av Rebecca - 28 november 2011 08:09

Heej!

Snart ska vi åka till ungdomsmotagningen med skolan... Hmm.. Inte direkt sugen på att åka dit... haha.. 

Menhoppas vi hörs jag slipper iaf idrotten x) 


PK

Av Rebecca - 28 november 2011 07:42

Heej!

Sitter i skolan och har tråkigt.. Idag vet jag inte vad jag ska göra.. antinge ska jag och Vanja sola eller så ska vi bara ta det chill ... Vet inte om jag har planerat något med Joella.. Måste försöka få tag i henne x) Idag mår jag mycket bättre och så.. Men vad ska jag skriva?? Jag måste till nacka forum idag! Måste kolla om dom har fått in mitt busskort/polnbok! Guud vad jag vill sola idag :D Det är så jävla skönt!! har lixom redan fått rand och har bara solat i 30 min.. Och lixom på sommaren måste jag jag sola typ varje dag flera timmar om dagen! Och då blir jag bara lite brun!

Så det här är skit bra! :) Gud jag hostar typ as mycket hela tiden det är något som kittlar mig i halsen.. 


Men nu måste jag dra puss  <333

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards