tbs-gl

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Rebecca - 29 november 2011 19:18

Heeej :P 


Nu har jag badat och gjort typ lite av läxan.. :P 


Men ska inte göra så mycket att göra.. För att jag behöver min bok... som jag glömde i skolan...


Ska fixa håret snart typ :p men puss

Av Rebecca - 29 november 2011 16:32

Heej :) 

Idag har det varit en dålig dag.. 

Först på morgonen kom våran no lärare ( Ann-marie) och Vanja satt bredvid mig och hon blev skit sur för att vanja typ sa hej hejdå.. Så hon gick och hämtade rektorn.. och sen gick hon och hämtade rektorn och vanja gömde sig på toalleten :P Sedan märkte jag att jag inte hade något internet och har inte haft det på hela dagen!! så hade Thi lovat mig en grej och han gav mig inte det och jag blev skit sur... Sen gick vi ner till konsum ( jag,ina,bank och katta) Och så fråga jag ett par killar om jag kunde få cigg och fick nästan stryk .. :O 

Sen så när jag ska hem så får jag nästan inte åka med på bussen.. Och allt bara dåligt idag!! 

Fick oxå bara D på musik betyget! :'( 

PK 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards