tbs-gl

Alla inlägg under november 2011

Av Rebecca - 14 november 2011 20:59

Heej!

Ligger i sängen helt ensam och mår skit illa känns som om jag kommer spy..

Mår så illa och imrn går vi till halv fyra och jag kommer ju spy i skolan fett pinsamt! Men jag ska se till så att jag får vara hemma och vila imorgon såjag kan dra till nacka forum imrn :) Men tror inte att mamma accepterar att jag får stanna hemma! Mamma har fått ett brev av ( kommer inte ihåg ^^ ) Men där stog det om vi inte slutar att ha besök och lungnar ner oss så kommer dom kasta ur oss.. :O Så jag är skit orolig för det för att allt är mitt fel!! Jag gör ingeting rätt :'( Jag bara snackar och snackar om mig själv.. -blir så trött på mig själv!!Fattar inte hur alla orkar!!?? Jag vill bara gå ner och gömma mig i mörkret.. Men det går verkligen inte.. :O Varför måste livet vara så komplercerat? Kan inte livet vara lättare? Finns det inget jag gör rätt? .... Varför ska man leva om man bara gör allt fel hela tiden? Jag är inte bra på något och gör bara fel.. Vill inte låta min familj eller vänner lida så jag kommer stanna i livet ett tag till och se om det blir bättre.. Känns bara som jag förstör allas liv! Jag vill bara ha några kompisar men då händer allt annat... Vet inta vad jag ska skriv mår så himla dåligt att det inte går att skriva!! 

Men ska sova så ses vi väl imrn.... 


PK

Av Rebecca - 14 november 2011 18:06

Heejh:d


Viktor Pyykölä har en tävling på sin blogg ;) Gå in och var med vettjah ;) 

www.pyykola.se


 

Av Rebecca - 14 november 2011 07:48

Heej!

Blir trött på alla som leker med mig..Ni tycker om det men om jag inte skulle se er göra bort er själva skulle jag redan satt ner foten.. Men nu är det så att jag gillar att se er göra bort er så jag låter er fortsätta med leken jag lider inte dirket så ni kan ju fortsäta att göra bort er..För mig är ni vind för mig är ni ingeting men mina vänner undrar verkligen vad ni håller på med! Om ni ens mår bra!? 


Alla leker med mig på olika sätt..Vissa är obehagliga medans andra är erat problem..

Ni får leka med mig hur mycket ni vill men sen när jag har tröttnat på er så kommer ni inte må så bra längre.. 



Men snart ska jag börja skolan och orkar verkligen inte.. vill bara hem och sovaaaa... Är så jävla trött!! Men men man får väl göra det som måste...


PK 

Av Rebecca - 13 november 2011 21:57

Heej ;) 

Ska ta och gå och lägga mig snart ;) 

Katta skoa sova hos oss ;) och imrgon måste jag knipsa låset ... För ngåon har tappat bort mina nycklar!! SUCK!! 

Borde sätta fast alla nycklar på jackan ist för att lägga dom i fickan... Blir så jävla irreterand!! Men imrgon ska jag prata med Ruben om jag kan få 800kr så jag kan köpa en telefon ;) Och så kanske jag ska träffa en kille ;) Känner mig som en jävla player... Snackar om killar hela tiden!! Börjar bli trött på mig själv.. Varken jag eller någon annan orkar med mig! Antinge är jag för glad sur irreterad ledsen osv.. Så meningstlös att leva!! Duger inte till något!! Men nu ska jag sluta haka ner på mig själv ;) För jag måste vara glad.. Kan ju inte bara klaga på mitt liv.. Fast det är ju här jag kan berätta hur jag mår för jag vill att alla ska se mig som en glad person och inte som någon deppig männsika.. Så jag tänker visa att jag är glad och dölja min smärta ska låta gläjden ta över min smärta och om jag mår så dåligt så kan jag skriva om det på bloggen ;) 

Men det kan vara svårt att gå över till en som man verkligen inte kan visa.. Men jag måste ta tag i sakerna som jag vill! Jag måste verkligen växa upp och ta tag i saker och ting!! Även fast det är jobbigt :O 

God natt ;) Älskar er <3

PK 

Av Rebecca - 13 november 2011 17:44

Heej ;) 

är hemma med dom underbara tjejerna ;)  Vi ska ta och blocka lite sen så ska jag kolla om dom har lust att gå ut ett tag på vårart ställe X) lite sjukt barnsligt ;) Men men ...

Men idag har jag varit hos mormor och morfar ;) det var trevligt ;) Sen när jag hade kommit hem så kom Marcel och fråga efter sin telefon och vi leta och leta men hitta den inte sen precis när vi ska gå till vanja och öppnar dörren då står hon där och jag blev skit rädd typ ;) Vanja hade hittat han telfon i sin garderob x) :P 


Men måste städa nu puss


PK

Av Rebecca - 13 november 2011 10:40

Hej :) 

Idag mår jag lite bättre..Men idag ska vi till mormor och morfar eftersom det är fars -dag ... 

Nu sitter jag i fåtöljen och bloggar medans jejje mamma ligger och sover tindra och jag är vakna ;) Men vid nio tio så kom Marcel och Linus ;) Sen fick dom komma in :P haha dom gick och la sig i min säng! så nu sover dom i min säng ;) och snart kommer Emma förbi ;) 


PK

Av Rebecca - 12 november 2011 22:12

                               

Av Rebecca - 12 november 2011 21:33

Heej


Sitter i mitt mörka rum alldelse själv! Jag undrar varför man måste ha känslor.. Om man bara kunde vara glad då skulle allt vara bra.. Smärta gör så ont på alla sätt.. 

Idag har det hänt så himla mkt att jag börja gråta ute! 

Först gjorde Marcel slut..Sen knuffar syrran in mig i väggen och drog mig i håret.. Känns bara så jobbigt! Vill bara DÖ! Men även fast jag säger det så kommer det aldrig hända.. Jag är för stark och för svag att ta livet av mig! Det ända jag kan göra är att leva som en lycklig person på ut sidan men in sidan är täckt av smärta! Jag vill inte bo hemma så länge syrran bor här! Hon och jag är för lika det kommer inte att fungera! Jag vill inte detta men mamma lyssnar inte på mig och jag vill inte såra henne med att säga att jag vill bo någon annan stans!Jag fattar inte hur jag vara så här! Jag passar inte in någon stans! När jag skriver detta så rinner tårar från kinden .. Vad ska jag göra?? Vart jag än går så snackar alltid någon skit om mig... Även fast jag ser skit glad ut så är mitt liv en katastrof! Jag undrar verkligen hur alla skulle reagera om jag dog!? Mina vänner skulle typ bara vara ledsna i max 1 halv år och släkt och familj skulle bara vara ledsna i max 1 år sen skulle dom left vidare! 


Ett brev om jag skulle dö:

Tack mamma för allt du har gjort :) Du har inte gjort något fel..Det är bara livet jag inte klarar av! Du ska veta att jag är stolt över dig att du har kämpat för dina tre döttrar :) Du har alltid finns alltid vid våran sida du har fått oss att leva och du har aldrig skadad oss :) 
Tack mina vänner :) Tack att ni har stått vid min sida och vågat tro på mig! ni har alltid funnits där och älskat mig för den jag har visat er :) Men jag orkar inte vara här när det är så få som älskar mig! Men jag älskar er och kommer alltid vara stolt över er jag kommer hjälpa er från himlen ... 


Känns så mucket skönare att skriva om det man känner än att bara hålla allt inne!


Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards