tbs-gl

Alla inlägg under november 2011

Av Rebecca - 21 november 2011 21:44

Heej !

Sitter i vanjas rum och fick precis reda på det jag alltid vetat men ändå .. Att det går ett ryckte i skolan om mig och det är därför jag lider.. Men kanske kan få bort det vem vet.. Men känndes verkligen tungt att veta det även fast jag redan visste det x) Men ska inte deppa nu när jag är med Vanja och hennes PV ;) <33


PK 

Av Rebecca - 21 november 2011 08:14

Heej har precis haft mentor och sitter nu i skåphallen med vanja :P

Men idag ska jag inte göra så mkt :P 


PK

Av Rebecca - 20 november 2011 22:43

Heej ;P 

Nu har jag duchat och kollat lite på beck som snart är slut.. Sen ska jag ta och gå och lägga mig och så är det skola imrgon.. Har inte så mycket att skriva om direkt men men :P 

Ska ta och ladda upp en bil åter :D


 

PK

Av Rebecca - 20 november 2011 20:01

Heej är hemma nu och har varit i nacka forum med Vanja :) Fick en B:H och en tröja av Vanja :D Fett snällt :D Men ska snart duchsa sen ska jag ta och typ inte göra så mycket typ ska gå och lägga mig är ganska trött :O Även fast jag vaknade vid ett ;) Sitter i vardagsrummet och äter middag :P 


Men ni får ha det bra skriver kanske senare annars god natt <3


PK

Av Rebecca - 20 november 2011 02:12

Heej ;) 

Jag måste ta och blogga mera :O Förut hade jag lixom mer än 20 läsare om dagen och nu har jag under 15 st :( 

Jag måste få något bra att skriva om! Men just nu är det många saker som händer och min hjärna hänger inte riktigt med.. Jag vet inte vad jag ska göra.. Det känns som om jag blir allt mer och mer osynlig.. men det är väl det man får leva med.. Idag fick jag reda på att Katta hade varit med Linus i heleg :O ... Vist kanske jag över agerar men jag blir verkligen avendsjuk.. Måste verkligen ta och gå vidare.. Men hur!? Jag har börjat skirva en bok.. Och den är sann.. Jag skriver vad som händer i mitt liv..Jag hoppas att jag skriver klart den och sedan gör en riktig bok av den...


Men jag sitter nu o Vanjas rum och ska snart gå och lägga oss .. Men jag är inte speciellt trött... Men men jag får ligga ner och tänka dåra ;) 


jag har klart att ändra på mig lite..Jag säger att jag mår bra nu även fast jag mår skit dålig.. Det är här ni kommer få veta i fortsättningen hur jag mår egentligen och vad som händer mig när min stora syster har flyttat hem igen.. Helt seriöst så känner jag mig helt onödig.. Om jag inte skulle haft Vanja nu så skulle jag fan ha taagit livet av mig.. Känns verkligen onödigt att leva..Vad jag än gör så gör jag fel..Hur kan man leva när man känner sig onsynlig i vägen och som ett objekt som man kan trakka ner och såra ? Vad ska man göra!? Den här tiden känns det som om alla har något i mot mig.. Jag får sms där det står elaka saker jag får elaka kommentarer på bloggen jag stöter på folk varje dag som säger något elakt mot mig. Det känns helt hopplöst! Ska man verkligen känna sig så här? Är det något med mig som är fel? Vill verkligen bara komma bort ett tag.. Det är ingen som jag kan lita på .. ingen jag känner mig trygg hos.. Förut kunde jag känna mig trygg hos Linus Katta Vanja och min familj och det var dom jag oxå kunde lita på ... Men nu känns det som allt det bara har försvunnit...


Imorgon ska jag och Vanja till nacka forum ett tag sedan måste jag hjälpa till hemma sen hade jag tänkt att åka till grisslinge och sätta mig på bryggan och bara tänka.. Vi får se om det händer.. Men jag ska se till att blogga imrogn :) Men nu ska jag och Vanja gå och sova... 


PK

Av Rebecca - 19 november 2011 12:26

Heej:-D sitter med familjen och äter frukost;-) haha kan inte skriva mer nu så puss pk

Av Rebecca - 18 november 2011 21:25

Heej :D 

HAr köpt mobilen nu :D 

Ska lägga upp bilder x) 

Men idag har jag varit och köpt mobilen och det var skit roligt för när vi satt på pendeln så vid solna så var det ett tåg som hade gått sönder så det skulle så och vänta i 20 min .. Roligt ... 


Men har lite mkt att göra men här är bilderna :

         

PK

Av Rebecca - 18 november 2011 13:29

heej :D kommer säkert köpa min mobil idag :D Men just ni sitter jag på engelska lektion :O Men måste kila vi hörs sen puss <3


PK 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards