tbs-gl

Alla inlägg under oktober 2011

Av Rebecca - 12 oktober 2011 22:41

Hatar verkligen mig!!

Har tagit sönder min telle som typ kosta 2.500 kr har inte äns haft den i en månad typ!!...

Jag är arg ledsen och hatar allt och alla just nu!!


Piss på fucking världen!!


PK

Av Rebecca - 12 oktober 2011 14:23

När jag sitter i min ensamhet då tänker jag på dej!

Om du var här då skulle jag slippa sakna dej!!

Gud börjar tröttna på mitt jävla prat om han hela tiden men svårt att sluta om man ser han varje gång man blundar... :'s


Hjärtat slår för dej ..

Mitt liv går för dej...

Om jag inte skulle ha träffat dej så skulle jag inte kunna leva så mycket länge till..

Men du får mig till en ny energi att leva för...


 


Love is hard
you must search and look to find the
you never know how long you have to search to find
 But I know I am a 'loves and will never stop hoping


I hope you get me some day


PK

Av Rebecca - 12 oktober 2011 07:43

Shuuee ;) God morgon!!


Längtan brinner för dej!

Varje gång jag blundar så ser jag dej <33

Du är i mina tankar hela tiden och kommer alltid vara det!

Du gör mig hel du gör så jag kan le på riktigt igen :')

Vill bara att du ska veta detta ..

Nästa gång vi ses kommer jag bara krama om dej jätte länge :') Vill aldrig släppa taget om dej igen.. Önskar att jag kunde bo hos dej <33

Hur många dagar ska jag gråta för dej? Vet inte vad som händer! Allt är konstig .. Varför gråter jag för dej? Varje gång på kvällarna när jag ligger i sängen och tänker på dej så börjar tårarna falla ner från kinderna... Ska man verkligen behöva gråta för killar ? Ska man äns behöva gråta för kärleken och vänskapen? Finns det ngn där ute som kan svaren? Tänker på din värme när du kramar mig .. Dina kramar är så mjuka du är så underbar..


PK

Av Rebecca - 11 oktober 2011 16:57

Heej :P

Ska ta och äta kött soppa så länge syrrona ska äta fiskgratäng!

Sen ska jag gå upp på rummet och lägga mig under mitt duntäcke och kolla på film och sen sova..Har super ont överallt!!

     

PK

Av Rebecca - 11 oktober 2011 15:29

Hej ....

Varförär det svårt att sluta prata om dej? Varför kan jag aldrig sluta tänka på dej?

Vi smsade idag och jag blev jätte glad när du svarade på mitt sms :)


Hard to stop talking and thinking about you!
Hard to hate and not love you!
But easy to cry for you and always love you! ♥
i hope to see you soon!♥♥♥♥♥♥
Svårt att sluta prata och tänka på dig!
Svårt att hata och inte älska dej!
Men lätt att gåta för dej och älska dej!
Hoppas vi ses snart♥♥♥

Kännslorna brinner för dej!

Kännslorna glöder för dej!

Kännslorna går inte att släcka!

Det är svårt att inte se dej !

Det är svårt att inte krama dej!



Det känns som jag har förstört vår vänskap!

Det känns som jag förstör ert förhållande!

Det känns fel att gilla dej så mycket!

Men det går inte att inte gilla dej så mycket som jag gör!


Men nu ska jag ta och sova lite :O Mår inte så bra!!


PK

Av Rebecca - 11 oktober 2011 12:47

Hej :P

Nu har jag gått och joggat hemmestajoggen :) fett stolt :) Gjorde det på 1h 50min det var bra tycker jag :) Men har skit ont i fötterna och i örat!! Ska ta och göra lite mat nu ;) Fast det gör ont när jag tuggar :s ... Vill verkligen att örat ska bli bra! På fredag har vi studedag :D Lycklig eller vad??

Bild:

  PK

Av Rebecca - 11 oktober 2011 07:39

Hej sitter i skolan nu och vill bara gråta!!Mina händer skakar och jag mår inte bra!!


Varför kan saknad göra en stor smärta? Jag har ont över allt ... Ni vet inte hur det känns.. Jag är skit tjatig men vill bara få ut allt det känns bättre då!! I går sa jag till Linus vad jag tycker .. Och vi ska ses en gång till... Det känns väldigt jobbigt.. Speciellt när man har berättat och sen ska man ses och det känns pinsamt .. Men var för måste man ha så ont för? :O Börjar nästan gråta idag igen... Om jag gråter idag igen för han så har jag gjort de tre dagar i rad nu!!

Så mycket man vill men så lite man får..

Idag på bussen så kände jag hans lukt jag ville inte sluta andas in ville bara andas in..


PK

Av Rebecca - 10 oktober 2011 23:26

Fråga & Svar

En läsare undra:varför blir ni inte tillsammans?

Svar: För han e tsm med min bästis..


Me just nu sitter jag och smsar me Linus och har gråtit för tredje gången idag två gånger för Linus en gång för mamma...

Shit hur mycket kan man egentligen gråta??

God natt måste sova ska jogga nästan en mil imorgon...


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards