tbs-gl

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Rebecca - 24 oktober 2011 22:17

Heej :)

Har varit på bio med Alexandra xD



Men kom hem efter skolan vid halv fyra.. Och sa till mamma att jag skulle på bio med Alexandra..Så mamma kollade ut en buss.. och bussen gick 17.09 så jag fick panik hoppa in i duschen.. Sen klädde jag på mig och syrran fixade mitt hår xD Sen så tog jag bussen till slussen en tunnelbannan till hötroget xD Är fett stolt över mig :D Förut var jag typ liv rädd för att åka tunnelbana och bara vara inne i slussen men nu går det skit bra :D Men så kollade jag och Alexandra på filmen "one day" Den är skit bra .. Börja gråta två tårar :'( Filmen finns i bok förmat oxå :D Men tänker inte läsa den .. Ska börja läsa en annan bok.. Kommer inte håg vad den heter.. Men ska kolla :P Men efter bion gick vi och åt en räk macka :P Sen åkte vi hem :D Och nu ligger jag i sängen och ska sova det är ju skola imrn :'(


Före:

 

Efter:

 

God natt xD

PK

Av Rebecca - 24 oktober 2011 10:19

Heej!

Det känns konstigt .. Jag vill bara vara din vän men det är svårt att hålla tillbaka när du är så underbar! Men jag ska försöka ! För jag vill att du ska kunna lita på mig och du ska kunna känna dej trygg hos mig!! Jag vill bara kunna stå trygg vid din sida :') Hur ska man kunna skapa en närmre kontakt ? Om jag vill komma dej närmre vad ska jag göra då? Ska jag fråga saker ska jag glida ska jag bara tänka mig fram? Du får mig att känna mig trygg hos dej!


Jag önskar att vi bara skulle kunna vara som super bra vänner! Men det måste man kämpa för lite.. Det går inte bara att bli skit bra vänner..


Jag önskar att bara kunna kolla rakt in i dina ägon och säga att jag finns här för dig även fast du inte vill.. Villl bara kunna säga att jag aldrig tänker släppa din hand och du kan lita på mig!

Om jag ska kunna säga det till dej så ska jag kunna be dej om en sak!

Den saken är det jag behöver av alla mina vänner och familj!


Jag kan leva utan någon att älska har gjort de i 14 år! Så varför inte bara skaffa vänner och leva ensam i minst 20 år till? Jag lever på äkta kärlek från vänner och familj! Om jag ska kunna leva behöver jag kärleken från vänner och familj! Om ni försvinner jaha då kan jag ju inte leva för jag lever för er kärlek till mig :d Ni ska vet att jag älskar er så himla mycket vill egentligen aldrig bråka med er .. Vill bara älska er men det är svårt att inte visa sina kännslor! Men nu ska ni få må bättre slippa mina problem och mina kännslor jag ska bli den glada prat glada tjejen som jag var förut :D Och den som vågar att säga i från när den vill och vågar att kaxa ;) Men om jag ska kaxa så är det för er mina älskade vänner :D Ni har hela mitt hjärta att älska!!! Jag kommer aldrig kunna sluta skryta om er :D<3 För ni är bäst :D Jag kanske inte har många vänner men alla är iaf ÄKTA och ni finns vid mig hela tiden ;') Vi kanske inte ses så ofta heller men ändå finns vi där för varandra :) <3 Ni ska veta att jag är så jäcvla nöjd med er så ni ska vara så stolta över er :D Kanske upprebar samma sak flera gånger men det är svårt att inte göra det! Jag ska ta en dag i denna vecka och kolla i era ögon och säg " Att Jag älskar dig och kommer aldrig släppa din hand, Du gör mitt liv till verklighet" ! Och jag ljuger inte ! Ska aldrig ljuga igen jag ska aldrig göma mig ska aldrig svika er igen ni är det jag lever på .. Kan inte äns hitta kännslan eller tanken att leva utan er ... Jag är sverigest mest lyckligaste unge som har såna vänner och familj som er <3

Ni får släppa min hand om ni vill mnen ni ska veta att jag aldrig kommer släppa era! Har resan förlorat en vän! Och tänker inte förlora dom bästya vännerna :') Vanja Linus Katta jejje angelica joella michalea sabina charlott Emma melanie... Ni finns alltid där för mig och jag önskar att jag aldrig behöver få se er lämna mig....För om ni lämnar mig kommer jag gå in i mörkret.. Det många fler vänner men dom jag placera ut var dom som allti är vid mig :') Men äälskar er alla andra vänner oxå :)


PK

Av Rebecca - 24 oktober 2011 10:03

Jag har typ ingen dålig vana som jag önskar att jag inte hade!

Konstigt va? :O


Ska snart ha engelska sitter inne i klassrummet ... vi ses bitches xD


PK

Av Rebecca - 24 oktober 2011 08:11

Heej ;)

Sitter i skolan nu ...

Katta sov hos oss i går :) Och vi gick in på orestbyrån och köpte frukost... Jag köpte en macka och pucko .. Och katta köpte cola och 2 sneckers ;) ahhaha xD så bra frukost : P

Men snart ska vi ha idrott sen ska vi ha engelska.. Vill bara sova.. Somnade typ vid tre för att i går så var jag ute och jogga/sprang i skogen och ramla två gånger.. Och ena gången ramla jag ner för typ ett srup och gjorde illa knät så har skit ont! Men kunde inte somna för när täcket låg mot såret gjorde det skit ont! Och så frös jag skit mycket! :O

Men nästa vecka är det höstlov :D

Men tänk om man bara skulle kunna ligga hemma i sängen under duntäcket! Fyfan vad skönt det skulle vara :D


 

PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards