tbs-gl

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Rebecca - 30 oktober 2011 20:09

Heej :) 

Det vaar skit länge sen jag blogga men nu kan jag göra ett inlägg!

Så skönt att kunna göra ett inlägg :) känns så dåligt när jag inte kan det .. :( 

Men nu sitter jag nere i paradiset och gör ett inlägg från linus mammas dator ;) :P 

haha .. Men jag och linus har precis varit ute och cycklat lite ;) 

Och imorgon ska jag hem .. Katta är hemma hos oss ;) 

Men i morgon är det första veckodagen av höst lovet ;) Men i morgon ska jag köpa en bak powerking oxå om jag har pengar men det tror jag  :P haha kan så underbart att kunna skriva i gen :P Men vanja åkte hem idag så jag får tillbringa en natt ensam med linus ;) Haha xD Fast det skulle vart roligare om vanja var här men så är det ... Det här ska man inte klaga över!! :PP 

Men linus pappa är otrolig grym på att laga mat ;) Finns så mycket att snackka om förlåt om jag skriver konstig men är överlycklig för att få skriva till er så att jag skakar :O 

Men måste dra nu kommer för hoppningsvis göra ett inlägg imorgon :D Puss sov gott mina underbara läsare :D 


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards