tbs-gl

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Rebecca - 25 oktober 2011 11:28

Heej xD

Sitter utanför svenska och bloggar lite xD

I går tänkte jag skriva att jag brände mig med lock tången på bröstet :O Hur lyckas man?

Jo om man är dum i huvudet som jag xD och leker med en locktång som är typ 200 grader varm så jaaa... SUCK .. Måste ta och lära mig! :P xD


Men måste börja med video inlägg tycker jag xD haha xD


Får göra ett idag när jag kommer hem! :P


Lunchen var inte så god som jag trodde den skulle vara.. Så är fortfarande hungrig.. Men får vara det ;) <3



PK

Av Rebecca - 25 oktober 2011 09:38

You are my cinema!

I can't never stop look on you!

You are my favourite movie!

You are action thriller and drama..

And  you give never up!


PK

Av Rebecca - 25 oktober 2011 07:47

Heeej :P

Idag är det tisdag :P Och imorse så var jag skit seg.. Somna på bussen :O Och kunde inte hålla mig vaken :O

Men idag blire bild musik och sen lunch :) Längtar till lunchen för då är det laxpudding jag tror att det kommer bli gott för sist jag åt det var det gott :) Längtar tills den här dagen är slut :P För då kan jag äntligen komma hem...


Ska inte göra något speciellt idag förutom att jogga....Men vi får höras ;)



Men jag har tänkt på en sak... Jag har tänkt på att fråga om Linus kan träffa mig på dan efter skolan någon dag.. Och sen gå till grisslinge och sitta och prata vill att han ska få reda på några saker..

Men eftersom min telefon är trasig man kan bara lyssna på musik och ringa till den... :O


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards