tbs-gl

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Rebecca - 23 oktober 2011 21:45

Jag skulle försöka göra så att mamma blir frisk !

Sen flytta till ett hus...

Sen shoppa och resa utomlands :)







Heej :P Linus har åkt hem nu :(  Men den här helgen har varit rolig :D Men idag var jag väldigt deppig .. Men jag har bestämt mig att jag ska förändra mig till den jag egentligen är! Nu är jag mer tjejig och förutom var jag mer som killar! Jag ska börja jogga och träna! Jag vet att ni har hört och sett mig skriva det förut men nu har en kompis stöttat mig så jag ska fan inte ge upp!! Jag ska ta den här chansen ! Sen när jag har gått ner komer jag bli så stolt över mig och kommer kunna tacka mig 100000 gånger om !


Men nu kommer ni få följa mig medans jag går ner.. Och läsa om mina tagar som jag för ändrar mitt liv och Bantar.. .Jag hoppasd verkligen att ni inte kommer sluta läsa.. vill verkligen att ni ska läsa och stötta mig :)

Bild bomb!

                                                                                                     

                     

Orkar inte lägga upp fler!! Men så här ser jag ut nu mer som FJORTIS än den jag var förut!

Ska sova nu god natt!

PK

Av Rebecca - 23 oktober 2011 11:17

Heej :)

God morgon :P

Har varit vaken ett tag nu ..

Katta Jejje jag och Linus sov här :P

Cicci kom vid nio :P Men hon åkte hem vid tolv... Och Vanja gick hem innan vi skulle sova :P Alla sov här nere förutom jag .. Blev ensam.. SNYFT!! haha xD men det var skönt att sova själv ;)

Men idag ska jag städa så mamma kan lita på mig att jag kan ha kompisar här och ändå ha det rent :D Isf kommer jag få ha kompisar här oftare :D


Hahah xD Detta är som en ungdomsgård :P Lixom en mamma och sex ungdommar xD haha :P Och så har vi en Katt på besök :O


Sitter och kollar på "saw 2 " har redan sett den typ 20 gånger.. Men Katta är så beroende av dom filmerna så att hon ville kolla xD Själv tycker jag att dom filmerna är bara äckliga!


  PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards