tbs-gl

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Rebecca - 3 oktober 2011 21:43

Shuuee xD

Idag har det varit en dålig blogg dag tycker jag :O

Men hämtade lille syrran idag efter plugget xD


Och har skypat med Linus och Vanja och gör det nu :P

Och Linus och jag har spelar WOW Han typ dampa på mig för att jag är så EB :P


  Lite fjortis ... :P


PK

Av Rebecca - 3 oktober 2011 16:14

Heej :P

Nu e jag hemma efter skolan :P

Har hämtat lille syrran :P

Men ska typ inte göra så mucket :P

Men idag ska jag göra maten :) det ska bli roligt och det blir lax med ris och hollande sås :P


Ett tips !?

Gå aldrig barfota i klack skor!


PK

//  

Av Rebecca - 3 oktober 2011 08:37

Shuu alla sötisar :P

Nu sitter jag i skåphallen och väntar på Katta snart ska vi ha idrott orientering .. 

Suck.. Varför ?

Men men på fredag ska vi ha orientering i gurra.. Det kommer inte bli bra! Kommer komma vilse måste se till att fika telle så jag kan ringa på den :O 

Men men .. Vad ska jag snacka om ?

Lyssnar på musik och sitter vid datan xD

Måste prata med Linus så han kan hjälpa mig med WOW :P haha xD han har lärt mig hur man spelar och ska börja spela :) x) Busigt av busigt X)


 

PK

Av Rebecca - 3 oktober 2011 07:50

Hej :P

sittR I skåphallen men katta och sara.. :P

Men men ska börja snart typ..


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards