tbs-gl

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Rebecca - 22 oktober 2011 15:44

Heej :)


Det jag skulle vilja ha exakt nu är vanja och en robot som kan städa åt mig!!


PK


Vanja om du ser detta inlägg kontakta  mig SNÄLLA!!

Av Rebecca - 22 oktober 2011 14:04

Heej :)

Är hemma .. Linus åkte hem och hämtade ngr saker.. Och vanja är hemma och sover hoppas att hon kommer snart :D

Men ska ta och städa så mamma inte blir sur!! :O Suck!!


PK

Av Rebecca - 22 oktober 2011 00:26

Heej!

Sitter i mitt kolsvarta rum i ett hörn och bloggar.. Dom andra är där nere och kollar på film! " Låt den rätte komma in" Den suger verkliigen! Tycker jag! Men innan jag satte mig i hörnet så lånade jag Linus PS3 :P haha xD

Fatta typ inget men kom  fram till youtube och dansade ist ;)

Nu sitter jag här och tänkte skriva lite om dagen :P

Förså slutade jag och åkye hem och när hag sitter på sisya bussen så ringer vanja och säger att jag och hon ska träffa Linus i ålsteket så jag åker upp ställer mig på andra sidan vägen och tar bussen till centrum och träffar vanja där ;) Och sen åkte vi och träffa Linus och sen åkte vi hem hit till mig sen så fick Linus  spelet och det var rätt spel och han blev väldigt glad :) Och sen gick "vi" "han" upp och spelade ;) Sen kom mamma hem och så åt vi middag sen spela vi igen sen gjorde vi andra saker! Sen typ för 1 timme sidan var vi ute och efter typ 20 min så gick Vanja och Jejje in och kollade på filmen... Sen så gick jag och Linus till tcätt stugan och snackade :D Måste bara säga att Linus är verkligen bäst :D Han ställer verkligen upp :) Började nästan gråta för det han sa :'O Men sen gick vi in och Jejje och Vanja ville att han skulle kolla på filmen med dom så jag gick upp på rummet och dansade ;) Sen så kom han upp :P Och så hade han ner colan en gång och jag hade haft ner den flera gånger xD Och så öppnade han den och det sruta över hela rummet och så kom DET på mig :O... Hahaha xD

Men nu ska jag typ kolla när vanja tagit över spelet och hon ska spela!! xD


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards