tbs-gl

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Rebecca - 4 oktober 2011 20:28

Shuee :P

Nu har jag träffat linus! vi åkte till ålstäket, men han åkte förbi till grisslinge -.-

hahah vi tog med vanjas hund GRETA!

Hon bet Linus på neeeesan xd


haha


Men men men nu  webbar vi med  EMMA!     eller snarare SKYPAR ! <3


SHADÅ!

PK

Av Rebecca - 4 oktober 2011 11:44

Mina tankar är svåra att beskriva ...

Jag vill bara skriva massa med saker men dte går inte..

För att vissa saker är inte sanna!?

Vill bara skriva om smärta.. Men jag vill inte .. För min mamma läser min blogg :O Och hon skulle bara få ut brott på mig om jag skrev saker!!

Hon älskar mig och ger mig all kärlek som jag behöver :') Hon ställer upp för mig och kämpar varje dag för hennes döttrar :') Hon e super STARK :)


PK

Av Rebecca - 4 oktober 2011 09:05

Shuee ;)


Skulle vilja ha någon som krama om mig..

Skulle vilja ha någon som älskar mig..

Skulle vilja ha någon som älskar mig för den jag är...

Skulle vilja ha någon att kunna älska ...


Men den som gillar mig för det vågar inte visa sina känslor förmig..

Tänk om man bara kunde önska sig något sen blir allt sant :O


Känner smärtan varje gång när jag är ensam..

Smärtan bara åker rakt in i hjärtat..

Jag vill ha någon som kan läka mitt hjärta..

Kärleken kan rädda ett helt liv..

Vill ha någon som kan varma mig med kramar..

En som jag känner mig trygg hos och kan lita på <33

Någon som kan lova och hålla löfte ..

Någon som kan stanna hos mig och aldrig släppa min han speciellt inte när det är som svårats ;') Någon som jag kan älska och kunna hålla kvar :P


Känslorna kan ta över äns kropp.. Känslorna kan styra en ..

Känslorna kan vara farliga man ska vara försiktig att leka med andra! Man kan skaada dom väldigt mycket!


Skulle aldrig kunna släppa din hand!

Skulle aldrig vilja släppa din hand!

Skulle vilja göra alt med dej men det går inte..

Om du skulle släppa taget om min hand så skulle jag ändå finnas vid din sida!

Även fast jag är stark så är jag svag men det jag är bäst på är att hålla i din hand hela livet ut! Så du behöver inte vara rädd.. När mörkret fallaer finns jag hos dej.. När kärleken tar slut finns jag hos dej..När du är sjuk finns jag hos dej..När du är orolig eller rädd finns jag hos dej :) När du tänker testa något finns jag hos dej..När du ska försöka med något finns jag hos dej.. När du tänker på börja något nytt så finns jag med dej :) Glöm inte vad än som händer finns jag hos dej love ya :')


 

PK

Av Rebecca - 4 oktober 2011 07:38

Heej xD

Jag kom precis och tänka på att mitt liv exakt samma sak varje vardag :O


1.Vakna

2.göra mig i ordning för skolan

3.går till bussen

4.sätter mig på bussen och åker till skolan

5.går av bussen och byter till nästa buss

6.går av bussen och går till skolan

7.sätter mig i skåphallen

8.följer schemat

9.tar min saker och åker hem

10.kommer hem

11.Sätter mig vid datan

12.Hjälper till hemma :O

Tråkigt liv!! Men ibland är jag med kompisar xD

Men idag ska jag hämta lille syrran xD

Och på onsdag ska jag åka till Linus med Vanja xD Även fast jag inte får :O

Men jag och Linus ska spela WOW ;) Hahah man blir faan beronde på en gång xD

Men kan jag sluta skriva MEN hela tiden!?

Haha xD det blev ett ganska långt in lägg :O

Men ska ha blid och ska göra klart min ler figur/gubbe ;) Det är sista dan idag :O Jag måste göra munen händer typ..


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards