tbs-gl

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Rebecca - 1 oktober 2011 15:09

Heej :P

Vadå? har precis läst en kommentar.. Och vadå tror att jag är snygg? Jag är nöjd med mig själv.. och det finns bara en som jag och det är jag :) Jag har kollat på mina bilder som jag har tagit med denna dator.. Och har in sätt att jag e så suveränt söt :)

Jag ska börja se allt posetivt och inte ta åt mig allt... Livet kommer bli skit bra :) Ska ladda upp många bilder sen som jag har tagit dom senaste åren :)

Men just nu ligger jag i soffan med Tindra vanja och cicci gick ut jag hade ingen lust.. Ska ta och fixa ngr saker :P


PK

Av Rebecca - 1 oktober 2011 10:31

Heej :P

Nu är jag och cicci vakna och vanja sover vilken som tuta ;)

Men idag händer det typ inget speciellt.. Linus kommer hit senare ;) Men just nu sitter Cicci och jag vid en varsin data och har "roligt" :P

Jag har fett ont i ryggen :O

Men idag e de lördag :) Så ... Jag vet inte :P

Har inte så mycket att skriva om :P


Men solen lyser idag och jag är varm...

Solens strålar värmer min varma mjuka kropp..

Solen längtar efter att få komma fram ...

Solen vill komma upp hur sittt mörka kalla håla ...

Nu värmer solen alt som finns där ute..

Nu är solen och solens strålar glada för dom kan värmar alt...


Fråga inte xD


PK

Av Rebecca - 1 oktober 2011 00:51

Heej!

Asså nu har jag typ bråkat med en tjej som typ alltid vill förstöra!?

Men nu ska vi sova :P

Jag fattar inte att man bråkar på nätet det är så jävla omoget! För oftast skriver man saker som man aldrig skulle kunna säga irl! ( in real life  )

Palla men ska sova nu bebisar ;) Natti :) love you


  Busiga gänget :P


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards