tbs-gl

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Rebecca - 9 oktober 2011 22:09

Hej :P

Nu har jag varit hemma sen åtta typ... Men jag började nästan gråta idag när jag skulle åka hem..Sakanr han så himla mycket även fast han bara är en vän.. Men vi myste och hade skit roligt :') Vi spelade ett skit konstigt spel i går vi höll på att garva ihjäl hoss xD Kom i håg när jag satt bakom han när han spela PS3 och höll på med hans hår ... Jag slutade sen och när jag slutade sa han att jag skulle fortsätta för det var skönt :') Och kom ihåg på Natt/Kvällen när vi kolla på skräckfilm :O När jag typ krossade hans hand :O Och när vi låg i sängen och bara kramades :') Så mysig han är jag tycker att alla i hela stora världen borde träffa en människa som han :')

Men nu till ngt helt annat...

Mamma ligger fortfarande på sjukhuset och jag börjar må skit illa ... Känns väldigt jobbigt att hon ligger där borta helt ensam med smärta och hemskt så länge jag är här hemma och njuter av att jag är frisk osv... Vill verkligen ha hem henne igen ...

Men just nu ska jag syrran och Vanja spela monopol...


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards