tbs-gl

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Rebecca - 5 oktober 2011 20:59

Heej :P

Nu har jag tvätttat ngr kläder och duschat och gjort lite andra saker :P

Så nu äre dags att sova så jag orkar med skolan i morgon xD

Och på Fredag ska jag för hoppningnsvis till linus efter skolan xD


MEn God natt mina bebisar xD ni e så underbara :D

Jag har märkat att jag kan skriva utan att kolla på tagenterna :D Fast det går snabbare om jag tittar men men skriver väldigt fort även fast jag inte kollar xD


PK

Av Rebecca - 5 oktober 2011 17:29

Heej ....

Idag har det varit en jobbig dag! :O

Först skolan sen skulle jag träffa Vanja och åka till Linus men hon kom inte och jag väntade på henne i 1 timme.. Så nu e hon hos han och jag hemma :P ska kanske dit på fredag :D


Men nu ligger jag på mitt rum och lyssnar på musik och bloggar xD

Jag ska kanske ta och spela lite Bas :P

Vem vet inte jaah ;)

Måste tvätta!! :O

Måste bada/duscha oxå :O

Orka !! Men man måste gör saker ibland även fast man inte vill :P


Vänner ska alltid finnas där för varandra :P

Man ska kunna lita på sina kompisar :P


Har inget att skriva om :O Så läskigt det går lixom inte... :O


PK

Av Rebecca - 5 oktober 2011 07:51

Heej :P

I natt sov jag hos vanja :)

Haha i går fick jag en skit skön kommentar av morsan xD


Sms:

Jag: Jag sover hos Vanja och Vanjas mamma gör så att vi kommer i tid..

Mamma: Skiter i va du gör!

Faan vad nice asså ;)

Så idag efter skolan ska jag och Vanja hem till Linus xD

Men Katta tog med sej sin laddare till mig idag så jävla GLAD :D TACK SÅ OTROLIOGT MYCKET!!! xD


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards