tbs-gl

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Rebecca - 6 oktober 2011 22:21

Shuue xD

Ligger i Vanjas brosas säng med Vanja :P

Vanja är jätte sjuk :( Jag är ganska sjuk.. Har ont i örat magen ryggen huvudet och hjärtat ...

Men jag älskar min Vanja min bebis :) Hon ligger brevid mig och sover hon e så underbar min älskade vanjaxD

Men ska oxå försöka sova :O

Datan bränner mig på benet :(

Älskar alla mina söta läsare hare bra :D


GOD NATT


PK

Av Rebecca - 6 oktober 2011 16:48

Shuue ;)

Nu har jag varit hos vanja ett bra tag och ska vara här ett tag till :P

I morgon blire NO-prov och orietering :P Och i dag gjorde jag Matte-prov Tyckte att det gick ganska bra men får se vad jag får för betyg!! :O

Jag hoppas att jag blir godkännd iaf om jag blir godkännd så kommer jag bli skit stolt över mig :')

Men idag vill jag ha någon bra middag xD


Jag vet att jag skriver konstigt men vet inte vrf :O


Många säger att dom är tjocka ...

Om ni är tjocka vad är jag dårå?? Inte direkt smal..

Alla ska vara nöjda med sig själva :) Det e bäst så :P 


PK

Av Rebecca - 6 oktober 2011 09:17

Shuuee ;)

Sitter på en bänk i skåphallen med Jennifer Maria Angelica Hilma och Vanessa :P

Hahah as många på en liten bänk!

Men ska snart ha slöjd :P

Och min data e helt cp.. Jag kan inte höja kan inte sänka kan inte stänga av ljudet på knapparna ... Så jävla jobbigt!!

Shjoo dårå!!

Ska träffa Vanja efter skolan !! HAr saknat henne skit mycket :O !!


PK

Av Rebecca - 6 oktober 2011 07:48

Hahha.. Rubriken blev konstig för min kompis sa det och jag sa att hon skulle komma på en rubrik och då sa hon det :P Så hon chattade med ngn som heter johan ;) 


Men nu är jag i skolan sitter med katta utanför musiksalen :P

Snart ska jkag gå ner till HKK :P

Men idag ska jag träffa Vanja efter skolan fast måste hem först :)

Mamma och jag börjar typ bli vänner igen :D Har saknat henne ...

Jag vet att det låter sjukt konstigt men utan henne skulle jag inte kunna leva :P


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards