tbs-gl

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Rebecca - 19 oktober 2011 22:32

Kolla på dom här bloggarna ;)


www.Vanjalike.blogg.se

www.Vaanjaeekmark.bloggplatsen.se


PK

Av Rebecca - 19 oktober 2011 22:15

Heej alla sötisar xD


Idag var jag jue hemma och allt var skit bra idag förutom att i början av dagen hade jag tråkigt typ :O

Men vid tre kom Vanja och så var vi sen vid 17.20 åkte jag syrran och Vanja till sickla ;) Vi tog bussen till hendriksdal sen tåget en hållplats :P


Hahah .. Vi stog på ena sidan och väntade på tåget och där stog det mot slussen och vi bara stog och väntade sen kom tåget på andra sidan :O Så vi fick damp och sprang under bommarna och över reset för att hinna med tåget för faan vad roligt jag sprang där med facking klack skor ;) Skit roligt :P


Men nu är jag hos Vanja och imrn ska jag hänga med till hennes skola sen ska vi åka och handla till helgen <3 ska bli fett nice :) Och på fredag ska Vanja hänga med mig till plugget ;)

Ska bli fett nice ;)


Längtar och längtar as mycket :P

Min percing håller på att växa igen! Funderar att ta bort den, för den är nästan inne men det går inte trycka in den mer!! :O :/


Några bilder:

          PK

Av Rebecca - 19 oktober 2011 14:36

Hahah xD heej ::P


Ligger i bädsoffan kollar på äntligen hemma och datar xD

Men mamma har varit i väg och storhandlat :P


När hon kom hem hade hon köpt pepparkakor och julmust xD

Lixom halloweenen har inte äns kommit och vi är redan på jul mums xD

haha xD


Men jag har städat rummet :D


Men vad ska jag skriva om ? har ju redan skrivit typ 5 inlägg xD

 

PK

Av Rebecca - 19 oktober 2011 12:02

Heej :)

Jag har gått ner 8 kg :D


Jag är så glad :) Jag hoppas att jag fortsätter gå ner :) Vill aldrig sluta gå ner känns det som :O Men nångon måste det sluta ;)

 

PK

Av Rebecca - 19 oktober 2011 07:42

Shuee!!


GLÖM INTE BORT TÄVLIGEN!!

 Som jag har varje dag :)

Om du vill få en länk så kommentera :)


PK

Av Rebecca - 19 oktober 2011 07:25


Min dröm kille:


Han ska vara snäll

Man ska kunna lita på han

Helst vara smal och snygg ( men man går efter in sidan)

Våga säga ifrån

Skydda mig och mina vänner

Alltid stå på min sida<3

Han ska vara rolig :)

Han ska gilla och mysa :)<3


PK

Av Rebecca - 19 oktober 2011 07:17

Heej :)

Ligger hemma i sängen ... Har feber :S Inte roligt!

Och så krampar min mage!! Skit ont!!

Men idag blire att stanna hemma dårå! :P

Då kanske man kan städa rummet!! :P :)

Men hoppas att alla där ute får en bra dag ;)

Hahah xD Ska läggaa ut en skuumm film sen som vanja ville att jag skulle lägga ut ;)


 

PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards