tbs-gl

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Rebecca - 18 oktober 2011 12:23

 

1.Jag är nöjd med mig själv!

2.Jag är blond egentligen!

3.Jag kan få skratt ut brott

4.jag är super snäll

5.Jag kan få pms utbrott och ta sönder ngt.. ( har redan tagit sönder min xperia 10 mini pro,som jag bara hade i typ en månad lite mindre)

6.Jag har ingen och älska!

7.Jag har världens bästa vänner !

8.Jag är mörk rädd!!

9.Jag ÄLSKAR att mysa ;) 

10.Vanja erika caroline Ekmark är min bästa vän!


PK

Av Rebecca - 18 oktober 2011 12:20

 

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – Min drömkille.
Dag 3 – Godaste Drickan.
Dag 4 – En bild på dig och ett syskon.
Dag 5 - Någonting jag vill ha mer än nått annat just nu.
Dag 6 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 7 - En dålig vana jag önskar jag inte hade.
Dag 8 - Bild på mig och min bästa vän.
Dag 9 - Min mobil.
Dag 10 - En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 11 - Mitt drömbröllop.
Dag 12 - En bild på mig själv när jag  var liten.
Dag 13 - Någonting jag ångrar.
Dag 14 - En person jag vill byta liv med för en dag - och varför.
Dag 15 - Vad jag åt idag.
Dag 16 - Det bästa jag vet.
Dag 17 - Min favorit film.
Dag 18 - En bild på mig själv som någon annan tagit.
Dag 19 - En låt som får mig att gråta.
Dag 20 - En bild som väcker minnen.
PK

Av Rebecca - 18 oktober 2011 12:04

Fortsättningen :O


Heej!!

Jag vill byta till brunn!

För det första för Vanja går där för det andra värkar det vara en bra skola och för det tredje kommer jag för hoppningsvis få nya vänner :)

Men om jag har tur kanske jag får börja där till våren om inte till och med efter höst lovet! Och isf så kommer jag få gå där i 1 1/2 år! ;) Är det onödigt?


jag hoppas att mamma gör så att jag får byta skola! Annars tänker jag gör det själv! För jag tänker inte gå i denna skola!!


PK

Av Rebecca - 18 oktober 2011 11:47

Hej!!

Vill verkligen byta skola!!

Lixo mina vänner glider bara i från mig ..

Och ibland känner jag mig så utanför och ensam så jag bara vill hem!!

Jag vill börja i brunn!!


Fort sätter inlägget sen xD


PK

Av Rebecca - 18 oktober 2011 07:48

Hahah xD hej :P


Sitter i skolan och jag har börjat fundra om jag ska börja att skriva inlägg på engelska!? Eftersom jag måste lära mig engelska osv.. Och börjar skriv lite på engelska och tkr att det går skit bra ;)


Men igår var jag och Vanja hos Linus !

Och jag missade 3 bussar !!! LYCKAT!! Och om jag hade missat den som gick 22.30 skulle jag inte komma hem för det var den sista bussen som gick :O Och jag kom hem 23.30 haha xD


Men men så är det!! :P 

PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards