tbs-gl

Alla inlägg under oktober 2011

Av Rebecca - 18 oktober 2011 11:47

Hej!!

Vill verkligen byta skola!!

Lixo mina vänner glider bara i från mig ..

Och ibland känner jag mig så utanför och ensam så jag bara vill hem!!

Jag vill börja i brunn!!


Fort sätter inlägget sen xD


PK

Av Rebecca - 18 oktober 2011 07:48

Hahah xD hej :P


Sitter i skolan och jag har börjat fundra om jag ska börja att skriva inlägg på engelska!? Eftersom jag måste lära mig engelska osv.. Och börjar skriv lite på engelska och tkr att det går skit bra ;)


Men igår var jag och Vanja hos Linus !

Och jag missade 3 bussar !!! LYCKAT!! Och om jag hade missat den som gick 22.30 skulle jag inte komma hem för det var den sista bussen som gick :O Och jag kom hem 23.30 haha xD


Men men så är det!! :P 

PK

Av Rebecca - 17 oktober 2011 16:07

Heej har varit hemme ett tag nu efter skolan ;)

Det var väldigt okej dag ...

Men imorgon blire skola igen :s Orkar verkligen inte men jag måste verkligen gå denna vecka men på torsdag är vi ledia förutom att jag har utvecklingssamtal 16.10 i skolan!! Men men det kommer gå fort!! ;)

Men sitter hemma och väntar på Vanja sen ska vi åka till Linus sen måste jag hem :P

Hade skolfoto idag!! Och som alltid så fick jag sitta!! SUCK!! Kommer säkert se skit ful ut!! :O


Men ska kila nu ska ficka ngr saker hör av mig senare maby ;)


PK

Av Rebecca - 17 oktober 2011 13:54

HahahaxD Förra inlägget blev mkt filad!!


Men ska ha svenska nu sen slutar jag och då ska man hem :) 


   

PK

Av Rebecca - 17 oktober 2011 12:58

Hej ska ha matte!

Av Rebecca - 17 oktober 2011 07:48

Heej :P

Skulle göra ett inlägg i går men hela datan stor laggade!!

Så det blev inget.. :s

Men idag så blire skola No prov! Och skolfoto... Jag kanske ska träffa Linus :)

Var borta hela förra vecka!

Så ligger väldigt efter!!


If you love somebody, let them go. If they return, they were always yours. If they don't, they never were♥

 Låt dina kännslor tala för dej...Låt dej gå med dina kännslor låt dej tro på dina kännslor..Men tveka ALDRIG på dina kännslor..

Livet kan vara jabbigt men man kanske inte alltid har problem och du ska följa dina kännslor .. Om dom vill gå ena vägen fast du vill själv ta andra ska du lite på dina kännslor och gå med dom till den rätta vägen.. Vägen kanske inte alltid är lätt men den kommer sluta till något bra !!


PK

Av Rebecca - 16 oktober 2011 14:41

Heej :)

Idag var mormor och morfar här :P

Dom kom hem i morse från turkiet och så fick jag lite saker :P

Ett par örhängen av äkta silver och tre tröjor i olika märken.. Och en keps i billabong :D Är galen i billabong xD

Dom är bäst :)

Men sitter och snacka med viktor han är skit sychsst :)

Hahah :P Nästa helg ska jag ha det skit roligt xD

Ska fråga mamma om jag får ta hit några kompisar och ha skit roligt :P

      Ngr bilder xD


PK

Av Rebecca - 16 oktober 2011 00:49

Hej ;)

I Fredags vaknade jag vid tolv sen vid två åkte jag till Linus <33

Och i fredags var jag och Linus på en skol disco i hans skola det var helt konstig :O Men fick träffa James han var skit shysst :P Men så var lixom vanja hemma och det var så att hon fick reda på att han inte tkr om henne längre :s Och lixom hon visste inte att jag var där! Det var väldigt jobbigt sen fick hon reda på att jag var där och hon blev ännu ledsnare.. Men men nu är allt bättre :) Och det var super nice hos Linus ;) Ska träffa han imrn :P För att jag ska få Vanjas canada byxor :P

Men efter jag hade varit med Linus idag åkte jag till centrum och träffade Vanja sen gick vi till Alexandra och hos Alexandra åt vi och spelade spel :P det var skit roligt :D


Men idag ska vanja sova hos mig :P Katta är här oxå med Jejje xD Ska fan ha en tjej kväll :P Om det inte blir nästa helg för mamma är på kurs då :P Vem vet ;)


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards