tbs-gl

Alla inlägg under oktober 2011

Av Rebecca - 13 oktober 2011 20:37

Varför måste man bli kär i sin bästis kille? :O

Kunde det inte vart någon annan eller så att ni inte var tsm... <333

Men ni passar så bra tsm <333

Men jag skulle gärna vilja ha dej som PV men de går inte du har vanja och vanja har dej och jag har ....................... INGEN ........... Jag har bara vänner!!


Varför kan jag bara få vänner och inte PV? .... En PV skulle göra så jag skulle kunna leva.. Men jag vill inte ha vem som helst jag vill ju ha dej !!!


Varje gång jag känner mig ensam så tänker jag på dej och kärleken.. Tänk att kunna ha någon att mysa med någon att krama någon att pussa någon att älska som älskar tbx..


Jag vet att jag kommer få en sen men  vill ha någon nu det är nu jag behöver någon... <333


Saknar han skit mycket mer än vad jag saknade mamma :O

Det här börjar bli farligt typ!!! :O 


PK

Av Rebecca - 13 oktober 2011 20:19

Hahaha xD bara skoja :P


Men mår skit bra är glad och lycklig :D

Men sitter på mitt rum med Vanja och lyssnar på musik och väntar på att Linus ska snacka klart i telle :O

MEn men iaf ;)


Har en "PV" är skit lycklig xD :P


PK

Av Rebecca - 13 oktober 2011 15:21

Shuuee


Hennes blogg: http://vanjalike.blogg.se/

Skit bra blogg :D


Vi har en vinnare ;)

Hennes kommenter :

Hejsan becca, nu kommer min braiga kommentar !

Jag älskar dig bebis! du vet inte hur mycket du betyder för mig ! du är så jävla underbar! jag vet att du kommer hitta den rätta, alla dina texter handlar typ om killar, men jag vet att du kommer hitta honom! jag tror att , någonstans, finns det en kille just för dig !
jag älskar dig babe ! kommer aldrig släppa din hand ! du är för mig den bästa !

När jag mår skit, finns du alltid där, som den vän man vill ha! nu när du har pms besvär lackar jag ut på dig! men jag vill inte skrika på dig, så jag låter bli, jag har samma besvär när jag har mens! du är inte ensam om att ha mens, och du behöver inte känna dig ensam om det, alla tjejer får det ! vissa tar det positivt, andra inte !

Vet inte om du kommer orka läsa det här! men jag älskar dig nu och föralltid ! du är min ängel, som föll ner från himmlen för mig ! och jag vet att vi båda kommer bli ledsna sen du vet L ?! jag lovar, vi har ju varandra, vi kommer klara oss, även att jag kommer dö, så finns jag ju i dina händer! du är i goda händer ! jag älskar dig och kommer alltid finnas här ! du är bäst! glöm it det ! glöm inte att jag älskar dig syster !


PK

Av Rebecca - 13 oktober 2011 14:32

Heej xD

Jag gillar smör banan!! Det är skit gott :P



Ni är mitt vatten

Ni är min sjö

Ni är mitt hav

Ni är min luft

Ni är min himel

Ni är min stjärna

Utan er har jag inget liv..

Ni är alltid vid min sida om jag mår skit så peppar ni mig <33

Jag fattar inte att ni orkar!?

Är jag värkligen värd er?

Ni är jordens änglar Linus och Vanja glöm inte det!

Jag hoppas att ni aldrig släpper min hand..

Men om ni gör det ska ni veta att jag aldrig kommer släppa era händer..

Även fast om ni kommer hata mig till döden så kommer jag inte släppa taget<33

Ni betyder så himla mycket för mig<333

Vanja:

Vi har varit bästiar i snart i 4 år <3

Du och jag har bråkit och slagis men vi har altid löst det!

Jag har alltid funnits där för dej!

Och du har alltid funnits här för mig<33

Du har en stor plats i mitt hjärta!!


Linus:

Vi har bara kännt varandra i några veckor men du gör mig lycklig..

Du får mig att känna mig värdefull ..

Varje gång jag kramar dej så känns det verkligen att jag har något att leva för..

Du ger mig en skön känsla i kroppen..

Du hjälper mig om jag mår skit..

Och du ska veta att jag finns här för dej oxå <333

Du behöver inte vara rädd att säga något till mig lovar på min död att jag inte säger något om du inte vill!!



Ingen vet vad jag egentligen kan göra om ni behöver min hjälp så finns jag här ... Det jag vill är att hjälpa er om ni har problem <33 Ni är MINA ÄNGLAR ...

Hoppas vi ses snart mina änglar <333


 

PK

Av Rebecca - 13 oktober 2011 13:02

Shuue :P

Jag har bestämt mig för att ha en tväling varje dag som är exat samma :P


Det man vinner är en läkning till si blogg :P

Och detta måste man göra för att vinna :P

Man kommenterar minst en gång något snällt och den som har kommenterat snällast saker vinner en länkning och tävlingen är mellan kl:07.00-15.00 Sen får man en länkning xD Och den här tävlingen är varje dag :P Och den börjar idag nu lite senare men iaf ;) Ni har chansen till en läkning :p


Puss mina sötisar PK

Av Rebecca - 13 oktober 2011 11:36

Heej :P nu är jag hemma :D 


När jag kollade örat så var det inget farligt men.. Han sa han skulle gå och kolla med öron läkaren om han kunde suga ut wax ur mitt öra :O Fett äcklig men jag blev fan liv rädd och de gjorde skit ont nät han kollade :O Men jag hade super tur så för läkaren var full bokad så jag slapp ... :P Men mamma ska köpa något konstig grej till mina öron så snart slipper jag vara halv döv :D


Ska jag börja med outfit?? Kommentera ett svar :P


PK

Av Rebecca - 13 oktober 2011 09:31

Hej :P


I går så var allt bara kaos .. Men Linus och Vanja stog vid min sida :') Vill bara tacka er så himla mycket ni är bäst :D

Kommer aldrig släppa era häänder och hoppas på att ni aldrig släpper mina <333


Men just nu sitter jag i fåtöljen och ska snart fixa håret.. Vanja ligger i bäddsoffan och håller på att klä på sig ;)

Men vi ska till vårdcentralen idag vanja ska kolla sin mun och jag örat :P

Hoppas det inte är något allvarigt med oss :P Juste nej!! Min syrra kanske har mitt busskort

:O

Jaja måste chila....


PK

Av Rebecca - 12 oktober 2011 23:28

Jag orkar inte vill bara vara vid dej nu!!

Det gör ont.. Känns jobbigt att leva så här...

Antinge lever man med kärleken eller inte!!

Och jag tror att jag inte ställer till mer problem oj jag bara blir ensam..

Jag fattar inte äns hur mina vänner orkar vara med mig!! Just nu vill jag vara ensam bara vara själv! Om jag inte skulle ha några vänner eller någon kärlek så skulle jag inte ställa till några problem för någon.. Jag lovar att alla mina vänner skulle ha det bra utan mig ändå tillslut!!


PK


Tror att jag börjar bli sjuk!!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards