tbs-gl

Alla inlägg under mars 2012

Av Rebecca - 6 mars 2012 12:10

Hej!

Ligger i mammas säng och datar :P Har inte varit i skolan idag men är så jävla skoltrött så att de finns inte :/

Men idag ska jag inte göra så mycket ... Bara ligga hemma och ta de chill <333


Jag minns alla goda minnen med dig och jag kommer aldrig glömma dom goda minnena med dig. Du var min bästa kill kompis sen 1:an sen i 6:an blev allt annorlunda och du försvann :( Nu ser jag dig aldrig mer, men tänker på allt roligt som vi har haft:) Tänker och hoppas att du ser mig, att jag vill ha kvar dig som vän och tillbringa flera roliga dagar med dig <3


Imorgon måste jag till skolan :( Önskar att jag kunde vara hemma och arbeta ist ....Men ska kila nu byeee!

Av Rebecca - 5 mars 2012 21:40

Shit vadfan ! Vad har jag tänkt!?:O


Snackade men mamma nyss ... Och de hon sa gav mig en mindre hjärtatackt typ!


På lördag vill morfar prata med mig och mamma berättade att det handlade om det jag har gjort på sportlovet...

Och det är typ 95% säkert att vi kommer bli fosterpalcerade och då kommer mamma ta livet av sig! :O

Hon satt i soffan framför mig kollade i mina ögon och grät, sa "om ni blir fosterpalcerade så har jag inget att leva för, jag tar mitt liv då" Jag frågade om de var mitt fel och hon kollade på mig och 'svarade ja .. Det fick mig att kämpa in alla tårar jag ville släppa ut! Att veta att man kanske har dödat sin egna mor gör en så jävla sårbar att de finns inte :O


Jag är så jäävla stum just nu att jag knappt kan andas ... Att lysnna på låten som mamma sa att jag skulle lyssna på gör mig ännu mer tänksam ... Eftersom allt stämmer ... tyvärrr :/

Jag känner mig så jävla rädd att de finns inte :(


Av Rebecca - 5 mars 2012 20:43

hej! hinner inte skriva mer ;) Men hör av mig i morgon ska sova!

Av Rebecca - 5 mars 2012 19:31

Hej!

Det har varit väldigt dålig uppdatering men har varit med Emma, Katta, Jejje och Tindra :P Mamma har varit på möte sen tre :O


Jag ska kolla efter grejer som jag ska köpa ( Dator, Telefon, ljudsystem och kamera )

Så ska kolla vad jag hittar ;)


Det är dags för mig att glöma massor av saker!

Så jag ska fokusera på att hitta ett jobb och skolan :) Om jag tjänar mina egna pengar och sköter skolan bra kommer allt bli bra :)


Hör av mig senare ;)

Av Rebecca - 5 mars 2012 00:40

Hej!

Sitter hemma bakom soffan med Emma, Katta och jejje ... ;) 

Så mycket att skriva men vet inte hur jag ska börja :O 


Men kan börja med detta...

Har hört att familjer pratar om mig hemma.. För dom är oroliga för mig.. Och nu när jag tänker efter så fattar jag varför... Vet inte om jag ska skriva varför .... Men dom som känner mig vet ... 


Och jag vet att jag måste tillbaka till mina gamla vänner <333 Vet lixom inte hur.. För alla dom är typ fett sura på mig, för det jag har gjort är så jävla dumt att de inte e sant! 


Jag är så jävla avendsjuk på vissa men ändå kan jag itne göra något för dom e minna vänner och fom får göra som dom vill.. inte mina grejer! 


Ska hälsa på min gamla skola i veckan har jag bestämt xD Hahaha :P Saknar vissa lärare så jävla mkt så det finns inte och saknar Katta så jävla mkt! Egentligen alla andra oxå men de saknar inte mig... :/ de vet jag .... 


Jag ska till skolan om 8 timmar :O Åker härifrån kl:08.04 typ xD 

Jaja skit samma kommer somna i skolan :O xD 


Puss!

Av Rebecca - 4 mars 2012 15:52

Hej!

Sitter hemma nu och väntar på att katta ska komma .... Sen senare idag ska jag till Slussen och få pengar sen ska jag och Jejje åka och handla... 


Men ska åka och möta Katta nu ses ;) 

Av Rebecca - 3 mars 2012 14:45

Hej!

Sitter hemma i köket med Emma, Lukas och My. 

Har inte så mycket att skriva om men jag skriver mer .... 


Mamma och syrran har barnkalas i lokalen för min lille syster.

Och nästa helg är det 18 års födelsedag... Sen helgen därefter fyller jag år xD Så det är fyllt hus xD 

Av Rebecca - 3 mars 2012 03:05

Hej! 

Är hos Emma med Lukas och Emma :P 


Jag ska avslöja en hemlighet... Fick en kommentar om att jag är så "cool" när jag röker.. Men de är det inte alls ... 

Jag röker för jag har problem och att ta en cigg gör en avslaåånad och tänker på anat... 


Så jag hoppas att alla är nöjada nu ! Har aldrig sagt de till någon men nu får ni veta de! 


Men ska vara social nu så puss!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards