tbs-gl

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Rebecca - 10 mars 2012 14:57

Hej!

Den här natten har varit min längsta spännande natt någonsin!

Allt började:

Jag kom hem efter att varit på den där frittidsgården och då precis när jag gliver in i lägenheten så ställer sig Katta framför mig och frågar varför jag har ritat på hennes byxrór med en skit bitchig ton sen kommer Vanja direkt efter och fårgade "ja varför becca?" med skit bitchig ton sen kom min stora syter oxå direkt efter Vanja och sa samma sag "Ja varför?" med en skit bitchig ton. Så jävla jobbigt tänkte komma hem på ett bra humör! Sen kom mamma ner efter jag hade tvättat byxorna så allt var borta så lätt var det lixom... Katta berättade för mamma allt (det jag skrev). Och så ställde sig mamma och fråga mig ja varför ritade du på hennes byxor med skit bitchig ton lixom fyra mot 1 taskigt.. Så jag fick typ ett agro utbrott och stack hemifrån typ sprang ner till centrum. Ringde typ Joella och Emma 20 gånger :O Men ingen svara :O Men sen när jag sitter på bussen ifrån centrum emot dom ringer Emma och jag ska träffa henne, Men hinner inte så jävla långt när jag får ett samtal om att Jejje, Katta och Vanja är efter mig... Jag vänder ifrån fruvik och gömmer mig... Sen så efter en timme elr två så ringer Värmdö polarna mig och säger att Vanja, Jejje och Katta har pratat med dom och att dom ska snacka med mig och att dom letar efter mig... Jag får typ panik rör mig bort mot Slussen sen kommer de en buss mot Slussen så jag satta mig på den och det var självklart en natt buss så jag åker igenom hela fucking orminge... Sen så tar jag en buss hem och då ringer Värmdö polarna och lät skit oroliga och sa jag ska hoppa av i centrum så kör dom hem mig.. Så kom Emma på bussen och då sa hon att jag kunde sova hos henne.. Och jag sa de t värmdö polarna och dom LOVADE mig att jag skulle få åka dit.. Vi glev av i centrum så står de två killar ifrån polarna där och väntar och jag bara tänkte va fan... Så dom görde oss t mig för att syrran ville prata sen lovade dom att jag skulle få åka till Emma men vi blev tvingade att gå hem t mig och sova men ingen av oss ville de... Så vi gick in sprang genom bak dörren ut i skogen :O klockan var runt fyra på morgonen :O Vi två 14 åriga tjejer i skogen vi såg inget :O Emma ramla skit många gånger :O Men så springer vi runt 6 km i skogen :O Sen kom vi ut :D tur ... Sen satt vi vid en lekplats och då ringde polarna oss igen och bad oss att komma men vi ba nej ni ljug för oss varför skulle vi lita på er ugen!? Och så snacka vi i telefonen och sen sa vi att vi skulle mötas så skulle dom följa oss hem t Emma men sen så kommer deras chef med polar bilen och killarna sa att vi skulle prata med dom lite osv.. Men tillslut kom vi hem halv sex! Så slutade kvällen!


Nu ska vi till lokalen de är 20 min kvar tills allt börjar ;) Men vi hörs puss!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards