tbs-gl

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Rebecca - 7 mars 2012 21:45

Hej!

Det var en lång rubrik och ni ska få en förklaring till den !


Man ska älska sig själv och det man gör innan det är försent. Snart kommer man gå i fel spår och då ångrar man allt som händer! Jag hade det så skjukt bra innan allt och nu är allt botten. Visst jag älskde inte mitt liv för jag trodde alrig att det kunde bli värre men så ska man aldrig tro! För det är då det händer, det har blivit mycket värre .. Morsan vill att jag ska göra ett jävla piss prov! Fuck heller tänker inte pissa! Hon kommer dra in aina och allt så detta kan ju bara bli värre ... Jag har för fan inte tagit droger! Och de borde alla veta! Visst jag kanske är med knarkare men jag knarkar inte! Det är så värdelöst allt ihop ! Vet inte vad jag ska göra! Tror fan att jag sitcker ett tag.. Alla tänker säkert varför gör du inte det där piss provet om du nu inte har knarkat.. Tyvärr tänker jag itne säga varför det är bara dom närmaste som vet de! Och jag hoppas att dom inte sprider ut de till någon annan....


Nu ska jag tagga och typ sova...

Av Rebecca - 7 mars 2012 20:55

Hej!

Nu ska jag vimla mig bort i tankar och bara skriva! Så som vanligt när jag skriver så kan ni bli förirrade men men hoppas ni förstår iaf ;)


Egentligen är det mitt fel.Jag kunde ha stoppat det innan jag skulle få prata med alla...JAg är verkligen rädd tills lördag då jag ska snacka med morfar.. Jag har många tankar om vad han kommer säga och jag vet inte vad jag ska säga om han säger vissa saker :O Ska jag erkänna elr inte? Vad kommer hända om jag erkänner?Vad händer om jag inte erkänner? Tänker på så mycket och är så rädd/nervös... Men kanske kan glömma det på fredag då jag ska iväg ääven fast jag inte får men iaf :P Jag hoppas iaf att vad som än händer så kommer det bli bra :) Får se vad som händer och sker :P Jag tror att jag kommer flytta elr något eftersom det skulle hända något på torsdag nästa vecka :O Har bara lust att gå ut någonstans och bara tänka och gå ... Men fårse om jag går ut iaf... Måste ta och fixa mitt hår :O


Jaja nu ska jag fixa håret sen går jag ut faktisgt :)

Av Rebecca - 7 mars 2012 18:43

Hej!

Sitter vid köksbordet och datar. I morgon är det torsdag och lördagen närmars sig då morfar ska snacka med mig och på torsdag kommer de hända något tydligen :O  Jag är fett nervös :O Jag har lyckas gjort så jag har utegångsförbjud ! Men de skiter jag i :P Min beställning har kommit så ska hämta den efter skolan i morgon :) Så det ska bli nice ;) Sen på fredag är de stor grej med mina bästa barndoms vänner <333 Först ska vi på bio sen ska vi till en frittidsgård och se på twighligt :P Haha xD Och de slutar vid halv tolv sen ska man åka hem oxå själv på en fredags kväll xD Yess då kör man xD


Men sånt ärde ! Men nu ska jag tagga ska bada typ nu :P

Av Rebecca - 7 mars 2012 16:19

Hej!

Jag har mycket problem just nu som jag måste fixa .. Men jag vet inte hur.. Jag vet vad som behövs göras och så men kan inte göra något för dom jag är med får mig att må bra men ändå inte.. Jag vill inte säga att det är något fel på dom.. Men dom gör inte så bra saker och då tras jag med i det..Men jag kan ju välja att inte vara med dom och vara med dom andra jag älskar :) Men det väljer jag inte och jag vet inte varför... 



Emma har duschat klart nu. Så jag måste dra nu puss!

Av Rebecca - 7 mars 2012 15:50

Hej!

Jag sov hos Emma i natt för ingen ville att någon skulle gå själv hem .... 

Så jag sov hos henne och mamma har inte hört något ifrån mig sen igår vid tio :O 


Men jag har börjat tänka vem som egentligen är mins riktiga vänner... Och får känslan som är svår att beskriva... 

MEn jag vet på ett ungefär vilka som e sanna och falska... 


Att höra på låtar som jag känner igen mig i får mig att tänka vad är de jag håller på med... Håller på att bli gangster, tappa kontrollen över mitt liv där jag fanns för alla och alla vågade lita på mig. men nu umgås jag med andra och hamnar inom gangster spåret... har redan gjort flera olagliga saker .. och känner på mig att jag kommer göra flera olagliga saker... Jag borde ta tag i detta om typ två veckor är jag straff myndig och om aina får tag på mig när jag gör något olagligt så blir det att sitta i  undomsfängelse och jag har fuck ingen lust att sitta där i 1-2 år för att jag är en idiot! :O Måste börja tänka om och fokusera på det jag gör! Jag har en kkänsla att allt detta hände bara för att jag bytte skola... Undra hur det skulle bli om jag bytte tillbaka... Konstigt men jaja... 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards