tbs-gl

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Rebecca - 19 mars 2012 18:27

Hej!

Idag är det verkligen inte familjens dag :/ Alla är lätt stötta och bråkar om allt och inget medan jag sitter och hör när dom typ bara står 30cm ifrån varandra och skriker :/ Men såna dagar kommer väl x)


Imorgon fyller man 15 år :P Längtar inte så mycket egentligen men men ... Jag vill bara se vad jag får för presenter :P Men som vanligt kommer jag bli besviken :O Fast man vet aldrig xD


I skolan imorgon ska vi gå och kolla på bio :P De blir ju nice på min födelsedag och allt ;) Har inte så mycket att skriva om så tänkte ladda upp några bilder som redan finns men ändå ;)


               

Detta var några gamla bilder ifrån förra året xD Nej jag var en fjortis på UNG-08 festivalen xD Och när jag var yte och seglade med min F.D bäste vän katta saknar dom tiderna ...

                                       

Fortfrande gamla bilder ifrån 2011

                 

Omg jag såg fett annorlunda ut 2011 :O

             

I december började jag förändras på utseendet :O

             

2012 Janurai började jag förändras mer :O

         

Sen i Februari blev jag den jag är nu :O

                           

Nu är jag den jag är :P


Nu har ni fått massa bilder på mig sen imorgon ska ni få bilder ifrån mitt firande men familj och vänner ;)

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards