tbs-gl

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Rebecca - 26 mars 2012 21:21


Hej! 

Jag fattar inte att du orkar göra detta? Du ljuger så att det rinner blod ur truten på dig! Du säger att jag fällde dig så att du slog i bakhuvudet och tinningen du fick hjärnskakning och blåmärke :O Du ljuger skit mycket ! Jag slog dig på armen! Det var det ända och det var du som fällde mig! 


Men nu har jag 2 polis anmälan på mig ... älskar verkligen mitt liv :/ eller inte! 


Ska snart sova är fett trött för allt som har hänt idag :/ 

Av Rebecca - 26 mars 2012 16:54

Hej!

Är så arg :@ Blev tagen av snuten idag av snatteri :£ Lyckat :O


Nu ska jag äta!

Av Rebecca - 26 mars 2012 06:47

God morgon :)

Sitter i köket och äter frukost ska snart fixa håret och sminka mig..idag är det skola och möte :/

Fett tråkigt men livet ärsom det är :P

Jag ska börja gå upp tidigare för att hinna med ett blogg inlägg på morgonen :) Eftersom oftas inte kan göra något när jag är i skolan.

Jag har en hosta som gör mig sjuk arg! Nej men jag hatar verkligen den hostan!


Dagens Känsla:

Trött och lite nervös.


Dagens tänkarmening:

"Livet är inte alltid en dans på roser"

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards