tbs-gl

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Rebecca - 25 mars 2012 21:36

Jag behöver eran hjälp :P


Kan in komma med kommentare om hur man kan tjäna hop 800 kr snabbt?

Jag behöver verkligent  800kr snabbxD

Så kommentera gärna om ni vet:P

Av Rebecca - 25 mars 2012 21:16

Hej!

Måste bara berätta en grej xD


I fredag/lördags natt såskulle vi få skjus av polarna hem till Shaco..Jag var ju inte så speciellt glad över det.. Men Emma fick med mig i bilen tyvärr :P


Hon sa "Becca vart vi än är så kommer vi ha det roligt"

Sen när vi sitter i polar bilen så är radion på och då spelas "När jag går ner" Så sitter jag Emma och Shaco längst bak i bilen och dansar och sjunger med, grvar typ ihjäl oss och en av killarna som jobbade satt framför och garva åt oss xD Så jävla skönt asså :D


När jag tänker efter har jag gjort massor av roliga saker i mitt liv.. Som jag nu njuter av att tänka på:P Men om jag tänker djupare så tänker jag på hur många jag har svikit och sårat :/ Men det finns dagar då allt är bra :D Och då ska jag bara njuta ;) Ska se till och visa vem jag är för alla men ändå vara mig själv som ingen ser xD


Något som jag bara vil säga xD

"Jag är helldre barnslig än vuxen och inte göra något"


DAgen tänkar mening:

"Tänk innan du säger något, även om du är säker"

Av Rebecca - 25 mars 2012 19:54

Hej!

Ska skriva lite allt möjligt så detta inlägg är lite blandat :P


Jag hatar när folk ljuger för mig..Jag blir hellre sår av sanningen än av en lögn!

Ni kan få såra mig hur mycket ni vill men om ni ljuger så har ni gått för långt.. Att bli sårad av sanningen är inte lika smärtsam, av att bli sårad av en lögn..

Du fick flera chanser av mig men du sumpade alla... Så det är inte mitt fel att vi splittrades..


Kärleken är ett stort steg i livet..Många tar det steget för fort,vissa har tur och vissa får sitt hjärta krossat.. Men man måstetänka pådet bästa, att det finns flera där ute..som man kommer älska..


Kollade på mitt gamla minneskort :O Och hitta skit gamla bilder blev fett chockad :O


Jag har lust att åka buss just nu och ha sparkcykel ;) Fett roligt jue ..Men den här vecka blir en chill vecka tyvärr.. Morsan ska operieras på onsad och imorgon ska man på möte sen på tisdag ska man handla kläder med mor sin.. Jaadusnt ärlivet :P Ska snart till vanja och hämta Emmas kamera :P


Så ska gå nu men kommer tillbaka sen :D

Av Rebecca - 25 mars 2012 14:27

Hej!

Önskar att jag var ute med kompisar nuän att bara sitta rakt uppoch ner påen stol iköket :O

Det är så jävla tråkigt ...Finns inget att göra :O Är så uttråkad att det inte finns :(

Vet inte vad jag ska skriva om heller!


Har typ inget att skriva om... Föutom att imorgon ska jag till soc :( Och i förre igår görde polarna hem oss :P

Orka nu snackar mamma med mig...orkar inte prat prat :(

Av Rebecca - 25 mars 2012 09:49

Hej !

Har precis vaknat :P Är täppt i näsn och har skit ont i halsen :/

Jag undrar vad man ska göra idag egentligen :O


Har inte så mycket att skriva om. Kan inte tänka för jag har ont i huvudet oxå:O


Ronja rövardotter har börjat på tvxD Kommer ihåg alla filmer som man kollade på när man var liten :P


Nu ska jag gå och äta lite frukost :)

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards