tbs-gl

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Rebecca - 21 mars 2012 21:55

Hej!

Jag är fett nere :( allt känns bara skit just nu :/ Vill just nu bara vara inne utan att träffa någon bara sitta i min säng och inte gå ner.. Då har jag helgen planerad .. Jag ska sitta på rummet ska kanske gå ner och ät en gång..Eller kanske åker till Shaco och kör moppe ;)


Jag är skit deppig fattar verkligen inte :/ Suck...Just nu vill jag baraha roligt...

Av Rebecca - 21 mars 2012 17:39

Hej!

Sitter vid köksbordet framför datan ska äta snart och sen ut och gasa moppe faktiskt :P Ska lära en kompis att köra :) Det ska bli roligt :) Kanske ska ta och köpa en själv :D Ska kolla rut lite på priser försöka få ihop pengar till det och sen så blire skojj :D 


Lukas har övertalat mig att göra ett video inlägg så måste göra det sen <3 


Har lite koas bland killarna just nu :O <3 Men det ska jag ordna upp ska äta nu trudelululu

Av Rebecca - 21 mars 2012 14:04

Hej!

Idag njuter jag av vädret till 110 % :P :D Såå jävla glad tack vare vädret :)


IDag mötte Lukas mig i skolan och jag fick as många blickar ;) Skit roligt :P


Men idag ska jag bara ta det lugnt :D Känns så skönt att vara hemma :P


Men jag håller på med en berättelse som ni kommer få sen när jag är klar men det kommer ta ett tag :P


Kommer tillbaka senare kanske men typ 80% säker på de :P Ska skriva lite tankar idag ;)

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards