tbs-gl

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Rebecca - 12 mars 2012 20:07

Hej!

Nu har jag badat klart :P Ska snart ut och träffa världens bästa Emmah ;) Haha ;) <33

Men ska fixa håret och sen kan jag gå :P Det som behövs göras med håret är 1. föna de 2. Platta de 3. Sätta upp de! Sen klart och jag har typ bara 20 min på mig :O Så måste skynda mig :P


Kommern kanske tillbaka sen beror på om mamma har tagit datorn ;)

Av Rebecca - 12 mars 2012 16:08

Hej! Detta kan bli ett förvirrande inlägg ! Tänkte bara skriva lite om allt jag tänker.

Siter i köket och gör inget..


Men jag vet inte vart mitt liv är på väg... Förut fanns jag alltid där för alla när dom behövde mig. Jag var den osynliga person som fanns där när alla ville ha hjälp.. Men nu är jag den som inte tänker.. Jag kör på blir efterlyst gör saker utan att tänka.. Jag sabbar för hela min familj även släkten.. Ni kanske inte vet hur det förstör för min släkt men så äre... Jag har bara lust att ligga någonstans och tänka efter vad jag håller på med och försöka hitta rätt väg :O Men jag kan inte vara hemma när jag ska göra de.. För jag måste hjälpa till hemma.. Jag kan inte vara med kompisar för då skulle vi bara göra flera dumma grejer..helt närligt så vill jag bara ut och röja i landet men det skulle sluta med att snuten skjusar hem mig eller värre.. Fyller ju 15 snart :O Det är 8 dagar kvar tills jag fyller 15 år :O Omg!


Shit jag måste tänka efter skit mycket vill inte göra något fel! Som gör så att jag måste ta ett straff! För det skulle ju inte vara så bra ... Har ju skit många planer farmför mig :O Jag måste träffa Emma i morgon .. Måste fråga om hon har lust att hjälpa mig <3 Men men ska tagga nu byee!

Av Rebecca - 12 mars 2012 15:12

God morgon !

Jag vaknade vid 1 i morse och sen dess har jag bara tagit det lugnt.

Jag skakar fett mycket i min vänstra hand :O De är fett konstigt kan knappt skriva..


Men hade skit ont u huvudet i morse :(


Har inte så mycket att skriva om skrev det mesta igår ;)


Men sommaren är på väg :D Det är ett strålande fint väder ute och i morse visade jejje rabatten för mig, fullt av blommor och bin :) Det gjorde mig skit glad och så jävla skönt ute att det finns inte ;) <33

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards