tbs-gl

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Rebecca - 9 mars 2012 17:24

Tju!

Haha helt random jag veeet! Men e feeett glaad :D


På Tisdag blire fotografering ;) Modell för en dag ;) haha spciella grejer :P Nej men jag satt lixom och kollade på film sen ringer någon :O Jag svarar och dom säger att dom vill ha mig som modell för en dagg så det blir nice ;) <33


Men snart ska man äta sen taggar man till tomtebo för att se på film <33 Ska duka nu så ses ;) Mera hörs xD

Av Rebecca - 9 mars 2012 14:44

Hej!

Har märkt att statistiken sjunker :( Är det för att bloggen har blivit dåligare eller för jag uppdaterar så lite? Om ni vet varför så kommentera gärna så jag vet så att jag kan kanske förbättra de :)


Men sitter hemma nu i köket och gör ingee xD Jo jag bloggar och snackar med världens näst gulligaste kille ;)


Haha Emma skulle komma till våran skola när vi sluta .. Hon ringer mig och frågar vart hon ska gå ... Jag säger ser du några träd!? Och det är fullt med träd runt henne hahaha xD Bra vägbeskrivning :P


Jag hämtade min lille syster ifrån dagis idag :O Omg ! Hon trivs verkligen där :O Var jätte svårt att få henne där ifrån!


Mamma ska göra sin kyckling gryta idag :-D Den är skit god :) Jag hoppas att jag hinner äta ;)


Nu ska jag tagga puss!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards