tbs-gl

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Rebecca - 1 mars 2012 22:02

Hej!

Har inget att skriva men har bara lust att göra ett blogg inlägg! 

Så nu får se vad jag skriver xD 

Det känns skönt att jag bloggar mkt igen xD 


Idag är det första mars :P Och om man räknar med dagen idag så är det 20 dagar kvar tills jag blir 15 år xD 


Tänk att ha någon att älskar... Någon man kan krama om någon man kan mysa med :O 

Ligga i sängen på kvällarna och bara kramas och mysa, känna kropps värmen och bara känna sig älskad! Det skulle ju vara bara så underbart !


Vart jag än går vart jag än är så får jag blickar och kommentarer efter mig.. Jag förstår inte att ni inte klarar av att se människor som är annorlunda.. Emma sa till mig en gång att jag är jävligt stark! Och hon har rätt ! För jag får blickar varje dag och snackar skit om mig varje dag och jag skiter i det, går bara vidare och låter dom kasta ord på mig som ingen vill höra.Att tänka på det så inser jag hur stark jag är.. 


Jag är så jävla stolt öveer mig själv :D Jag ser på mig i spegeln och ser att jag har blivit smalare ... Det känns som om allt börjar bli som jag vill :D Tänk om jag går ner mycket mer typ 40 kg så skulle jag bli smal som jag alltid önskar..Då skulle jag vara så stolt att ingen skulle känna igen mig :D Jag skulle ändra personlighet helt och hållet och leva livet så sjukt mycket!


Jag älskar att mysa med mina kill kompisar.. Men dom brukar alltid ta det på ett annat sätt... Jag lovar jag har inte känslor för er och kommer inte få det heller.. För ni är bara mina vänner och det känner jag i mig oxå :D Förut fick jag känslor för alla som jag myste med. Men inte längre för nu kan jag känna av om vi bara är vänner elr något mer.. Det känns så otrolgit skönt :P Men det tråkiga är att ni inte förstår det :( Men någon dag kommer ni märka det ;)


Jag ska ge er två bilder som ni får välja. Om jag ska ha uppsatt elr utsläppt ... Men inte idag :P Det orkar jag inte xD 

Jag har inget att göra, men har inget mer att skriva :/ Men kanske kmr tillbaka sen. Om jag inte somnar xD 

Av Rebecca - 1 mars 2012 20:57

Hay!

Jag är så jävla slut i hela kroppen! Har fan festat typ varje dag sedan i fredags :O <3 

Sitter just nu i soffan här nere och fixar min MP3 och chillar typ bara... 


Jag är glad att jag har fått lära känna er..

Ni får mig att hitta nya tag i allt.. Visst jag kanske tappar taget om familjen men ni får mig att må bra. 

Jag hoppas att jag kmr få tillbringa flera år med goda minnen med er :D <3 


Hahah, på tv så är smurfarna på xD Och jag fastnar i filmen lite då och då XD 


Men ska ut och röka puss!

Av Rebecca - 1 mars 2012 17:34

Hey!

JAg är fett ledsen ... JAg skulle blogga mer igår men det blev lite ändrade planer... 

Vi skulle bara till Järna en snabbis för attt köpa cigg men det var pendel fel i stockholm central... Sen så åkte vi till märsta sen slutade pendlarna att gå så fick vi sova hos en kompis...


I dag när vi skulle hem så träffade vi Lukas i märsta station och så åkte vi till sthlm central och åt på donken Lukas är fett Shysst :D <333 


Emma råkade ha sönder min mobil xD När man tänker efter så är det skit roligt eftersom det var typ bara 1 cm kvar till att den åkte ner på spåret xD 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards