tbs-gl

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Rebecca - 22 mars 2012 22:34

Hej!

Är hemma nu efter en härlig grillning i skogen :P Efter vi hade grillat så gick vi till en skeat park typ och görde lite freerun :P Jag gjorde illa benet och handen :/ .. Men och skit samma sånt får man ränka med ... I morgon blir det gymmet sen lite freerun sedan ;) Men ska gå och lägga mig nu ska upp imorgon :P Byee!

Av Rebecca - 22 mars 2012 19:20

*hej! 

Sitter i skogen med Emmah, Shaco och Sandra och grillar :D Fett mysigt :D Ska ta och tända på elden lite snart;D 


Detta är skit mysigt och roligt och det bästa att vi har internet :D Hahah xD 

Bilder kommer sen ska ni se ;) Mysig mysig :D Har inte så mycket mer att skriva men i alla fall 


Ses sen puss

Av Rebecca - 22 mars 2012 13:11

Hej :) Har hittat en dator som jag kunde blogga ifrån hoppas ingen kommer på mig xD Men sitter med Shaco och göt typ inget... På lunchen så gick jag och Shaco ner till ica och köpte energi drika för vi var inte hunriga.. Sen slog vi på powerking burken så nu har jag sår över hela knogarna. Efter plugget ska jag och Shaco till gymmet :P


Haft en skit bra dag seriöst :D Men ska tagga nu för snart kommer det en lärare vill ju inte bli avstägnd från datorerna xD

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards