tbs-gl

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Rebecca - 24 mars 2012 22:43

Hej!

Då var man hemma och kommer inte ut någonstans :( 

Så nu blir det att sitta fram för tv :O Det finns inga bra pogram så jag vet inte vad jag ska kolla på:O

Ska kolla om jag hittar en film och kolla på :P Ska äta lite tacos nu oxå sist jag åt var vid 10 idaf :P Hahaha gott 12 timmar emellan :P


Jaja måste ficka bilder till er oxå :P Men inte idag tyvärr :/

Av Rebecca - 24 mars 2012 15:26

Tju ! Ni ska få dagens outfit fast ska ha jeans sen ;)


 


Solbrillor - Cubus

T-Shirt - Sisters

Tjock tröja - (fick av shaco och hennes mamma )

Byxor - Kattas ... :O ska ge tillbaka!


Jo jag vet att bilden är dålig men ni får en bättre bild någon annan dag xD

Av Rebecca - 24 mars 2012 15:13

hej!

har duschat fixat håret och sminkat mig ;)

Ikväll ska man ut med världens bästa brudar ;) Shaco och emmah :)


Det blir en kul kvällpå pendeln ;) kanske inte bloggar mer idag eftersom jag ska vara ute och pendla ;) Men fårse ;)


Love U min trogna läsare <333

Av Rebecca - 24 mars 2012 10:03

Hej! Igår var jag ute och gjorde några saker men jag ska skriva några saker så ni kanske fattar något :P


En äkta vän ljuger inte för en! En äkta vän ska våga säga sanningen!

Jag kav dig flera chanser men du sumpade alla..

Du sitter och säger rakt upp i mitt ansikte att du inte ska ta mina kill kompisar ifrån mig.. Men det gör du ändå.. Jag fattar inte hur du tänker!? Du säger att du vill vara min vän och hjälpa mig egonom livet... Men tror du att jag vill dela mitt liv med en falsk vän! DU ÄR EN STOR JÄVLA BITCH! synd att du är oskuld annars sullejag tagit ett annat ord!


Jag blev så sur på dig igår så jag slog till dig, tyvärr fick jag inte till något bra slag :( Ni gjorde mig så jävla ledsen att jag höll på att ta livet av mig men i sista seund kom dom jag kan lita på! Om inte dom hade åkt efter mig till Slussen och letat efter mig när jag var försvunnen, nej då sulle jag ha varit död ni precis som alla vill förutom dom jag kan lita på <333


Jag hoppas att du fick jävligt ont igår!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards