tbs-gl

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Rebecca - 8 mars 2012 21:33

Hej!

Nu ska jag röra mig mor sängen xD Fröst så blire ett kortis inläggis xD Gud vvad jag e taggad tills imorgon :D


Ni ska få två grjer jag har skrivit på Facebook :P

1.Älska ditt liv så länge du kan! ♥
Snart är det underbara slut och du ångrar allt!

2.Kärleken kommer när den kommer, stressa aldrig för då kan de bli fel!♥


Sen kommer morgondagens outfir:

    

Varse hoppas allt blev bra för er nu ;) ska tagga mot sängen nu puss!

Av Rebecca - 8 mars 2012 18:53

Hej!

Gud vad skönt imorgon är de fredag och då blire bio med världens bästa barndoms vänner <3 :D

Först ska vi på bio inne i stansen ska vi till en frittidsgård vid min gammla skola och kolla på alla gamla twhiligt filmerna:P Så det kommer bli fett nice :D Så jag måste fan ta och börja fixa lite grejer nu till imorgon ;) Orkar inte vara med på idrotten för orka bära omkring på en väska hela dagen :O Så skippa idrotten plugga med Matte och Engelska ist chek xD

Nej nu ska jag ringa vanja be henne ge mig mina skor sen ska jag in och kolla kläder xD


Puss!

Av Rebecca - 8 mars 2012 16:05

Hej!

Har hämtat smycket nu och det var jätte fint :) Hinner inte göra så långt inlägg för mamma ska ha datan :P


Men ska göra middag idag och det blir lax med ris mumsmums :D

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards