tbs-gl

Alla inlägg under mars 2012

Av Rebecca - 14 mars 2012 15:03

Hej!

Jag är fett skum ... Sitter och fryser :O Okay det kanske inte är så konstigt xD Tycker att det är iskallt :O Juste mina skor är på rummet xD 


La mina skor på rummet så att mamma inte skulle se att jag var hemma idag... Men jag hade iaf en andledning rill varför jag stannade hemma idag :) Nej jag måste börja fixa mig :O Klä på mig borsta håret och tänderna ... Sminka mig sen ska jag ner och hämta lille syster :D Men då ska jag fixa mig då :P MEn vi ses senare...  


Juste jag har fastnat på en låt...


Jag är inte full jag har pollen allergi pollen allergi pollen allergi (sen går den så ;) ) 

Av Rebecca - 14 mars 2012 14:15

Hej!

Idag vaknade jag vid 8 med värdens mensvärk .. Det kändes som om jag skulle dö :O Men jag somnade om efter ett tag och vaknade vid 14.00 xD För en kvart sedan :P Nu har jag tagit en tablett så att jag kan andas xD Det jobbiga är att jag måste krossa tabletterna :O Kan inte svälja dom hela/halva .... 



Men ska äta frukost snart och sedan chilla måste ner till banken imorgon :O Mitt kort cpar sig ... Men men ... Ska fira min 15 årsdag med Sanbina, Paulina, Jejje, Emma och kanske Shaco :D Vi ska åka alla linjer på tunnelbanan xD 


Nu är min frukost färdig så ska äta nu men vi ses senare puss ! :D

Av Rebecca - 14 mars 2012 03:54

Hej!

Är entligen hemma efter en lång dag/natt med Emmah :D Den bästa av dom bästa <333 :D


Träffade Jocke ett tag ;) Sen åkte vi till sergel :P inga nya männoskor idag :P Vi hade med oss en filt och kudde xD Såg helt random ut på bussen att sitta där med filt och kudde xD Men men ska sova nu blir inge plugg imorgon heller... Skippar de xD Ska ta hand om syrran imorgon :P Och Emmah ska gör mig sällis xD


Snackade ju med morfar igår, det gick skit bra :D Känner att ögonen börja göra ont nu så det är dax att soovaa :D


Sleep sweet tonight and dream sweet dreams my friends :D

Av Rebecca - 13 mars 2012 15:07

Hej! 

Sitter på bussen med Emma :) Vi ska till stan och träffa Lukas :) 


Fett trevligt de är :D Hon tog med sig datorn och internet så det e ju fett chill xD 


Men har skit många sms att läsa så byee!

Av Rebecca - 13 mars 2012 13:20

Hej!

Läste en grej som mamma skrev på FB .. Och de hon säger är att jag håller på att splittra våran familj.. Jag undrar om hon vet att jag vet att jag gör de.. men jag vill ju inte det.. Jag vill bara leva mitt tonårs liv... Vill inte vara hemma och hjälpa min mamma resten av livet och bara känna hur tiden med roligheter och tonårs livet bara glider förbi..


Ligger i min säng på rummet och gråter... Mamma har har sårat mig... men jag ska inte säga något hon låg och grät i går för att jag sårade henne! Jag sårar henne så jävla mycket att de finns inte :/


Orkar inte skriva mer ....

Av Rebecca - 13 mars 2012 03:54

Tjutju :P 

Sitter i Emmas säng och datar xD 


Vi träffades i gurra sen gick vi hem till mig och lämnade jejjes jacka ... Sen tog vi jejjes buss kort och åkte till Shaco och var där till 01.25 sen tog vi bussen till sergel och där var de värsta gäget som hade varit på fest :O Som satt på samma buss hela vägen :O Fett ont i huvudet ... Men när vi gick hem ifrå busshålplatsen gjorde vi sällskap med Malte xD en kille ifrån bussen xD haha :P Han var fett söt och skit snäll ;) 


Men nu ska jag kolla lite och så kommer kanske senare beror på om jag somnar eller inte :P 

Av Rebecca - 12 mars 2012 20:07

Hej!

Nu har jag badat klart :P Ska snart ut och träffa världens bästa Emmah ;) Haha ;) <33

Men ska fixa håret och sen kan jag gå :P Det som behövs göras med håret är 1. föna de 2. Platta de 3. Sätta upp de! Sen klart och jag har typ bara 20 min på mig :O Så måste skynda mig :P


Kommern kanske tillbaka sen beror på om mamma har tagit datorn ;)

Av Rebecca - 12 mars 2012 16:08

Hej! Detta kan bli ett förvirrande inlägg ! Tänkte bara skriva lite om allt jag tänker.

Siter i köket och gör inget..


Men jag vet inte vart mitt liv är på väg... Förut fanns jag alltid där för alla när dom behövde mig. Jag var den osynliga person som fanns där när alla ville ha hjälp.. Men nu är jag den som inte tänker.. Jag kör på blir efterlyst gör saker utan att tänka.. Jag sabbar för hela min familj även släkten.. Ni kanske inte vet hur det förstör för min släkt men så äre... Jag har bara lust att ligga någonstans och tänka efter vad jag håller på med och försöka hitta rätt väg :O Men jag kan inte vara hemma när jag ska göra de.. För jag måste hjälpa till hemma.. Jag kan inte vara med kompisar för då skulle vi bara göra flera dumma grejer..helt närligt så vill jag bara ut och röja i landet men det skulle sluta med att snuten skjusar hem mig eller värre.. Fyller ju 15 snart :O Det är 8 dagar kvar tills jag fyller 15 år :O Omg!


Shit jag måste tänka efter skit mycket vill inte göra något fel! Som gör så att jag måste ta ett straff! För det skulle ju inte vara så bra ... Har ju skit många planer farmför mig :O Jag måste träffa Emma i morgon .. Måste fråga om hon har lust att hjälpa mig <3 Men men ska tagga nu byee!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards