tbs-gl

Alla inlägg under mars 2012

Av Rebecca - 17 mars 2012 16:57

hej! 

Igår firade jag min 15 årsdag med Emma och Shaco :) Det var trevligt typ :P Men jag åkte hem själv ifrån helenelund :( Jag var skit piss nödig så att jag knappt kunde andas :O 


Men jag är så jävla stolt över mig själv att jag åkte där ifrån hem alldeles själv och ingeting hände :D Det roliga var när jag sitter på tunnelbanan så ringer Shaco och jag börjar as böla och de sitter två st killar brevid mig och garvar åt mig :( Fett taskigt jue dom kunde väl ha hjälpt mig ist för att sitta och garvar xD 


Jag måste hitta min mobil laddare :O Min mobil dör vilken sekund som helt :( Så måste kila <3 

Av Rebecca - 16 mars 2012 06:25

Hej!

Vill bara gratulera en speciell vän :) 


Grattis till dig Lukas som blir 19 år idag :D JAg hoppas du mår bra :D Och får en bra dag + helg :D 


Ja mo han leva ja mo han leva ja mo han leva ut i hundrade år jag viskar han leva jag viska han leva jag viska han leva uti hundrade år... Ett fy falle levde för LUKAS han leve HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRAAA! :D 




 

Av Rebecca - 15 mars 2012 23:23

Hej! 

Håller på att frysa ihjäl :O 

Kollar på en film som är skit spännande :O Shit° Jag dööör! 


Ska sova nu !

Av Rebecca - 15 mars 2012 20:56

Här Får ni lite bilder som jag precis tog hoppas ni giller dom :) <33


                             


Varse, nu ska jag ta de lugnt :P 

Av Rebecca - 15 mars 2012 17:58

Hej!

Tänkte skriva lite så detta inlägg kan bli förvirrande ... men hoppas ni fattar något :P


Förut var jag den perfekta tjejen .. Jag skötte skolan, jag gjorde de min sjuka mamma bad mig om.. Jag var hemma i rätt tid.. Men sedan blev jag äldre och började röka sedan skolka, dricka och därefter droger.. Jag ångrar varje sekund av det men ändå inte.. Det har varit roligt :D Men önskar att allt det som jag har testat att jag aldrig hade testat de.. Jag fick anmälan och konsekvenserna bara yr runt mig ... Och jag vet inte vad jag ska ta mig till!? För snart händer de! Vår familj splittras och allt är mitt fel.. Då kanske jag inte får bo kvar i Stockholm :D :( Det är både dåligt och bra .. Det dåliga är att jag förlorar mina sanna vänner och kanske aldrig kommer få träffa dom igen :'( Det som är bra att jag slipper alla äckliga snobbar och bitchar här!Och slipper alla rykten som går runt här som inte är sanna... Jag bor i ett jävla ghetto !!! Mitt liv har aldrig varit riktigt perfekt... men det blir bara värre och värre... Snart hittar jag inte ut och den ända vägen som finns kvar då är dödens väg... Ljuset som jag hittar i mörkret är verkligen svårt att se...


Av Rebecca - 15 mars 2012 13:20

Shit..

Mår fett piss just nu :/ Jag sitter och lyssnar på denna låt:


Den här låten är ju bara för vaker <3 Jävla sorlig :'(  får ju ont i magen :( Har bara lust att försvinna just nu orkar inte mera! <3 Men som sagt man ska inte fly ifrån porblemen ...<3

Av Rebecca - 15 mars 2012 12:01

Hej!

Sitter i köket och gör ingeting.. Idag ska man bara vara hemma även fast man inte vill det :/ Man blir tvingad att vara hemma ... Men så är livet :/


Jag känner att jag har ramlat ner i ett dike, hur jag än gör, jag försöker med allt men ändå kommer jag inte upp ur detta dike.. Jag har åkt väldigt långt ner men det finns ännu längre väg ner.. Och jag har en känsla av att jag kommer åka ner hela vägen snart även fast jag inte vill :/ Ingen hör mitt rop på hjälp ... Hur högt jag än skriker så hör ingen mig. Varför hör ingen mig ? Är jag för lång ner eller är det så att ingen vill hjälpa?


Man ska aldrig fly från sina problem.Det hjälper inte, det blir bara värre.Ta bara ett djup andetag och våga ta konsekvenserna som du har gjort! Det är jobbigt men du kunde välja att inte göra dom grejerna som fick sådana konsekveser..

Av Rebecca - 14 mars 2012 16:20

Hej!

Jag ser framemot helgen då jag ska fira min 15 årsdag med Sabina, Paulina, jejje, Emma och Shaco :) Åka alla linjer på tunnelbanan :d Ska fixa min mp3 och fixa en stero som man kan ha med :D Denna helg ska bli skit roligt :D <33 Tror fan att dte kommer bli den bästa födelsedagen någon sin :-D  


Sitter forever alone i köket och är skitglad :D Ingen har sett mig så här glad förut och ingen kommer få se det heller :F 


Men vet inte vad jag ska skriva om så jag taggar xD

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards