tbs-gl

Alla inlägg under maj 2011

Av Rebecca - 14 maj 2011 13:05

HEEJSAN!!

Snälla kan någon hjälpa mig med av slutnings kläder?

Vet inte vad jag ska ha på mig...

Kommentera förslag kärna!!

Jag skulle bli super glad om ni gjorde det :D


Men nu ska jag gå och klä på mig så ni kan få dagens outfit någon gång ;) Så HEEJDÅ!!! :)


PK

Av Rebecca - 14 maj 2011 09:32

GOD MORGON :)

Nu har jag precis vaknat och sitter i sängen och skriver ett inlägg :)

Snart ska vi gå ner och äta lite frukos :)

Men jag är skit tept i näsan!!

Men i mrose när jag vaknad eoch loggade in så var det en fågel som nästan flög in!

Men den flög iväg sen :) TUR! Vill inte jaga fågel !!

Jag kommer tillbaka snart eller så kommer jag tillbaka med dagens outfit :)


Idag ska jag och mamma baka för hon fyller år  24 maj men vi ska fira henne nästa söndag eftersom hon ska operiras när hon fyller år!! :(

Jag hoppas att det går bra :)

Älskar mamma :)

men ska gå

Hejdå!


PK

Av Rebecca - 14 maj 2011 00:05

GOD NATT <33

Jag och Latte har precis kollat klart på justin bieber Never say Never!

Den är såååå Sjukt bra!! Kan han inte komma hit till sverige/stockholm !!

Men nu ska jag och Latte gå och lägga oss Godnatt alla underbara läsare <33 ;)


PK

Av Rebecca - 13 maj 2011 19:44

Heej alla mina blogg läsare!


Nu sitter Latte och jag i min säng i mitt rum.. och bloggar!!

Det är en kille som skriver till mig fett läskigt!! Men han är fett snäll mer får ni inte veta! ;)

Men Latte ska sova hos mig idag :) Det ska bli fett roligt :)

Men nu ska jag gå hejdå!!


PK

Av Rebecca - 12 maj 2011 20:09

Tjenare alla läsare ;)

Precis så har jag hittat Twilight Saga och Eclipse :) Super glad!!

Jag har sett alla förutom Eclipse ! Det ska bli så grymt!!

Jaa nu gör jag ingeting typ .. Men vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på skolavslutningen... Snälla kommentera förslag :)


HEJDÅ !! PK

Av Rebecca - 12 maj 2011 13:11

Tjenare alla underbara läsare :)


Vid fyra ska jag hämta min lille syrra på dagis :)


Men nu till dagens outfit:


  Puma tröja - Steidum

Linnet - gina tricot

Byxorna - Ullared


Japp ;) Nu tänkte jag platta håret :) så HEJDÅ!!


PK

Av Rebecca - 12 maj 2011 11:02

Trabalo alla läsare :)


Idag äter jag tidig lunch jag äter lunch nu..

Men var så himla sugen på pytt i panna!!

så nu äter jag det fast jag stuvade den :)

Det super gott :) Snart ska jag ta och skura golvet på mitt sum :)..


Men ska äta nu så PK

Av Rebecca - 12 maj 2011 09:33

God morgon alla underbara läsare ;)

Jag har precis ätit frukost..

Jag är ledig i dag och tänkte fixa det sista på rummet..

Sen tänkte jag fråga er läsare om ni vill att jag ska göra video inlägg nångång? isf kommentera kärna och säg det om det är 10 kommentarer så börjar jag med det...


Men nu har jag ingeting att göra!!

Men föresten..

Jag behöver hjälp med att komma på vad jag ska ha för kläder på skolanslutninigen.. Snälla läsare kom med förslag :)


Men nu måste jag kolla runt lite på internet sen kanske jag kommer tillbaka :)


PK Alla älskade bloggläsare ;)

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards