tbs-gl

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Rebecca - 28 maj 2011 23:02

God natt alla läsare :)

Nu tänkte jag gå och lägga mej så jag orkar upp i morgon och göra frukost åt mamma :D Eftersom det är mors dag! Men god natt så hörs vi i morgon ;D


PK

Av Rebecca - 28 maj 2011 17:31

hej..

Jag gråter vsrje gång jag tänker på Nikki och Falcon! Jag har en smärta som kommer sita kvar hela livet men jag orkar inte ha den! Varför måste smärta göra så ont!!

Jaag saknar dom super mycket och jag har film på dom som jag har gjort själv..Och varje gång jag ser på dom så börjar jag gårta skit mycket! Jag såg på dom nyss och när jag såg filmen med Nikki så började jag gråta asa mycket vill ha tillbaka henne!!

Kan ingen bara hjälpa mig med att sluta att bli så himla ledsen när jag tänker på dom?


PK

Av Rebecca - 28 maj 2011 16:47

Tjenare! :s

Nästa år när jag börjar i åttan så kommer alla sjuor gå i A-laget! Vår skola har A, B, C och D lag! I A och B laget så går det 9:or och 7:or Och i C & D så går 6:or och 8:or men nästa år kommer alla 7:or hamna i A-Laget !! Sen vet jag inte men jag vill går kvar som det är fast då kommer det bli 8:or 6:or i A och B-laget ni fattar! Men det är för att vissa elever i 7:an gillar jag inte och känner mig rentsagt ut tittad och så gillar jag ingen lärare typ ! Har inte haft dom förutom en och den OGILLAR jag!

Men men jag hoppas att det blir bra annars kommer jag gå till rektorn och se till så att vi får tillbaka allt som förr!


PK

Av Rebecca - 28 maj 2011 15:59

Tjenar!

I morgon är det morsdag ju! Tänkte ge mamma frukosat på sängen om inte hon vaknar tidigare ;) Och ett kort där det ska stå lite text .. Och jag kommer göra kortet själv :) Ska börja med det nu så byee!!


PK

Av Rebecca - 28 maj 2011 08:00

Hejhej alla pigga läsare ;)

Nu är jag vaken och Katta liggwr och sover...

Jag kan inte sova mer.. Men jag vet inte vad jag ska göra..

Men.. Gud vad ska jag skriva? Kanske att snart e det sommar lov :D Det är bara två veckor kvar! Nästa vecka så går vi i skolan måndag och tisdag det är normaila projektveckor dagar sen på onsdagen är det Hemmestafestivalen sen är vi lediga torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag! Det är jätte nice! Och då kanske jag ska hänga med Alma till torpet.. Alma är min kompis hon är super snäll :D

Nepp nu tänker jag typ spela lite ellr ngt vtefan!


PK

Tidigare månad - Senare månad

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards