tbs-gl

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Rebecca - 10 maj 2011 18:06

Hej :)

Alla tjatar om Justin biber..

Så det gör inget om jag oxå gör det lite ;)

Men han är grymt söt, snygg och sjunger as bra :)

Tänk alla som Får träffa han<33

Tänk att vara han få sin dröm i uppfylles..

Skulle Bara dö Om jag träffade han :)

Men nu ska jag göra mat så HEJDÅ!


PK

R <3 J

PK

Av Rebecca - 10 maj 2011 17:00

Heej :)

Idag mådde jag mycket bättre :)

Så idag åkte jag på in spelningen av ballar av stål :)

Det var asa ROLIGT men typ tio minuter innan det skulle sluta fick jag as ont i magen och i ryggen...

Jag och min syrra tog en buss från Slussen och SHIT vad varmt det var på den bussen det var skit nära på att jag svimma!! Om inte den som satt brevid mig skulle ha vatten skulle jag svimmat!! Och när vi åkte vid Nacka trafikplats så var det en tjej som hade klivit på fel buss.. och hon vill gå av men busschafören sa att man inte fick det och gjorde värsta grejen av det.. Det är bara släppa av kvinnan så är allt klart!

Men jag ska någ till skolan i morgpn men om jag mår så här nu imorgon då stannar jag någ!!

Men nu ska jag lyssna på musik och kolla om jag får tag på en kompis så HEJDÅ!

Här kommer det en bild bara:


 

PK

Tidigare månad - Senare månad

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards