tbs-gl

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Rebecca - 23 maj 2011 17:53

TJENARE!!


Nu kommer dagens sötis!

en dasande katt! :

Lite lång tråkig men kan inte sluta kolla på söta katten :) !


PK

Av Rebecca - 23 maj 2011 17:38

Hej!!

Jag ska bara berätta en sak som hände i fredags!

Ifredags när jag och mamma var ner i centrum så var det en kille som belv "tagen" av polisen!! Tydligen för att laga knark !


Det var det ända skvallret idag!


PK

Av Rebecca - 23 maj 2011 17:27

Hej alla läsare :)

Idag har det varit en jobbig och tråkig dag i skolan!!

För vi fick gå 2 kg sen var vi tvungna att spela bränboll i en timme!

Men det var mest tråkigt!

Men idag hämtade jag lille syrran från dagis!

och så gick vi hem..

Men detta inlägg var bara lite om dagen men jag tänker göra ett annat inlägg efter detta om andra saker :)

MEN JUSTE! idag hade jag Katta min kompis och våran skolkurator möte! :O

Där vi fick säga förlåt till våran kompis att vi hade gjort elaka skaer mot henne och om du läser detta ( kopisen jag var elak mot ) Så FÖRLÅT mig skit mycket...

Men det gick bra förutom att jag höll på att spy av nervoset.. Visste inte vad jag skulle säga!! Men nu ska jag gör det andra inlägget så vi hörs :)


PK

Av Rebecca - 23 maj 2011 07:27

God morgon!

Nu sitter jag i skolan :O

dom tre sista veckorna ska det vara speciella alla nior ska kunna höja sina betyg så det här kommer inte bli några normala veckor!

Men shit vad det är skönt med bara 3 veckor kvar!!

Sen blir det underbart!

Jag hoppas att det händer något roligt!

Men nu ska jag gå så vi ses senare :)


PK

Tidigare månad - Senare månad

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards