tbs-gl

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Rebecca - 29 maj 2011 22:01

God natt alla läsare :)

Nu har man kollat på solsidan och tränat rumpan lite ;)

Och grälat lite med mor min! Men allt ska vara så typiskgt !

Men idag så badade jag och gissa vad jag har gjort på benet, handen och foten?

Men i morgon ska man till plugget sen ska man hämta lille syrran på dagis! Jag hoppas att det blir en bra dag i morgon!


PK

Av Rebecca - 29 maj 2011 16:16

Heej, nu har vi kommit hem från mormor och morfar :)

Vi åt köttfärslimpa och potatismos :) Mormor potatis och köttfärslimpa är världen bästa enligt mig! Våran moster var där oxå :) Hon är as grym henne skäms man inte över alls ! Men men jag fick lite kläder av mormor jag fick en skjorta en rosa!

Och säg ärlig vad ni tycker om den och om den passar mig!

Och så kommer det andra blider :)


Bilder:

  Så Fin eller inte?  Passade eller passade inte? SÅ Vad tycker ni?  Kommentera gärna vad ni tycker :)


Här kommer lite andra blider från idag :)


Bilder:


  Maten :) Som var super god :)   Morfars midlaj!   En gammal handboll!   Mosters son Hampus! :)     Hampus :)


Jag har hittat cirkus bilderna så ni ska få dom på bloggen bättre sent än aldrig ;)


PK

Av Rebecca - 29 maj 2011 10:15

Heej/ God morgon! :)

Nu har vi ätit frukost och det.. Men det blev ingen frukost på sängen ist fick hon en super fin frukost serverad på bordet i köket :) Har ngr blider:)

Vid två ska vi till mormor och morfar !


Bilderna:

  Min puko med lite mjölk i :) Tyckte att det var snyggt!   Tårtan som vi gjortde själva! :)   Mackorna som min syrra gjorde :) Fett goda!   Och hela frukost bordet!


Nu tänlte jag hoppa ner i badet sen klä på mig och fixa håret sen ska vi väl åka :)


PK

Tidigare månad - Senare månad

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards