tbs-gl

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Rebecca - 16 maj 2011 23:23

Hej alla blogg läsare..

Nu ligger jag isängen och gråter pga att det första att jag ångrar allt som jag har gjort mot en person.. för det andra är för att jag tänker på Nikita och Falcon.. Och för det tredje att jag tänker att mamma dör!! Fattar inte varför jag kan tänka på det, vem tänker på sin levande mamma som dör!? Jag kommer inte kunna sova alls kommer ligga och gråta hela natten av alla tre orsaker!! Shit vad ska man göra? jag går upp om 5 timmar och 5min lixom.. Värför ska allt vara så svårt för?

Nu har jag bara lust att prata med Katta eller våran skolkurator!

Detta beskriver mig just nu :

1 2 3 4 5 6 7      

Gubbe nr 1: Ledsen för allt som jag tänker på.

Gubbe nr 2: Arg på mig själv för att jag gjorde något som jag verkligen ångrar.

Gubbe nr 3: Ledsen/skäms För att jag skäms för det jag har gjort och ångrar det!

Gubbe nr 4: För att Jag ångrar det mer än någon kan ana!

gubbe nr 5: Jag känner mig inte så bra när jag tänker på allt på samma gång!

"Gubbe" nr 6: Har ont i hjärtat för allt jag tänker på!

"Gubbe" nr 7: För att jag är så besviken på mig själv!


Men nu ska jag för söka att sova med en ding sur kudde! tack varae alla tårar!


PK

Av Rebecca - 16 maj 2011 21:32

Tja tja bloggen !!

Förlåt för dålig uppdatering idag men jag har haft så mycket för mig! Idag innan matten så fick jag och katta gå och prata med kuratorn i skolan om en sak! Och vi satt och snacka hela matte lektion förutom 5 min men vi fick sluta tidigare.. Men under den tiden vi pratade så började jag och gråta! :'( För att jag har gjort en väldig dum sak och det ångrar jag mer än vad man kan säg/förklara!

Men nu är jag hemma och ska gör läxa men innan så ska jag göra klart detta inlägg ;)

Men här kommer en låt som jag ÄLSKAR som var med i eurovisinIreland!


Här kommer det än bild oxå som jag har gjort:

  Men nu måste jag gå och göra läxan :s Så HEJDÅ!


PK

Av Rebecca - 16 maj 2011 12:16

Tjena på er<3

Idag när jag skrev inlägget så blev det inte som jag hade tänkt mig så jag skriver om det lite!!

Idag hade jag lite/mycket orut :'(

Min kompis hålde i min data och så gled den ner i sten golvet i skolan! Så nu är den trasig! Men det är ganska snyggt :) Men det kostar 1000 kr att fixa den, det är inte så dyrt tycker jag... Men efter skolan idag ska jag hänga med katta hem :) Det kommer bli fett nice ;) Men efter svenskan som börjar 20 i och slutar halv! Ska vi till våran it-tekniker och lämna in min lilla data D': Stakare lilla datorn Bööö... Jag är mäst rädd att mina bilder ska försvinna :O Men nu ska jag kolla runt lite på internet sen så börjar väl svenskan så Hejdå!!


PK

Av Rebecca - 16 maj 2011 10:08

Heej!

Idag efter No:n så tappade Katta min dator i sten golvet ...Så den gick sönder men nu ska jag hå inb på egn!!

Tidigare månad - Senare månad

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards